Baby Hello Kitty

♥ Måndagkväll

Hej mina söta  läsare !!



I dag har det varit en fin och mysig dag, och jag har
faktiskt inte känt mig så röksugen alls som jag trodde att jag skulla göra.
Har rökt 2 cigg idag, men jag brukade röka
ca 20 cigg / dag förut. Så det är bra iaf tycker jag !!
I morgon kanske jag klarar mig helt utan cigg :)
Jag ska försöka iaf !!



Teddy kom förbi en stund efter lunch.
Stannade en stund och pratade , och sen åkte han
mot Halmstad, för han skulle jobba där i morgon .
Izza kom förbi , och vi gick ner till Caféhuset, där Izza
bjöd på fika. Karro & Douglas kom oxå dit.
När vi hade fikat färdigt gick vi hem till huset.
Mia och lilla Nova kom förbi , och även Mats, Marina &
barnen kom. Barnen ville kolla på kattungarna, och
det blev såklart fika medan dem var här allihopa;
 kaffe, saft & kladdkaka fanns det här hemma att bjuda på !! :P
När alla hade gått, gick jag, Älsklingen, Karro & Douglas
hem till Alex en stund. Det var kul att få se hur fint
han hade fixat i lägenheten :)
När jag och Älsklingen kom hem fixade vi lite middag,
och sen har vi bara tagit det lungt !!!


Önskar alla en fortsatt mysig måndagskväll !!

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Lät som en mysig dag, va rökat idag, vad tycker mannen om det? Men du är duktig bara 2 stycken.....kramar fina och sov gott<3

2011-04-04 @ 22:03:13
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar