Baby Hello Kitty

♥ Torsdagskväll

Godkväll alla mina söta läsare :love:


Hoppas att ni haft en underbar torsdag.
Jag har haft det jättetrevligt och mysigt idag :love:

På fm kom Karro, Douglas och Izza hit och vi satt
ute i solskenet och fikade. Härligt :)



















På em gick jag ner på stan och träffade goa´vännen Bella
och lilla Flisan. Vi tog en fika på Caféhuset, och sen gick runt
en sväng på stan. Jättemysigt !! :) :love:













Efter det fick jag skjuts hem , och Bella och Flisan följde med
in en snabbis och kollade på kattungarna innan dem åkte
iväg till nattis/ jobb.
Jag lagade iordning lite middag, och när vi hade ätit kom
Karro, Douglas, Izza, Micke, Fille och Jerre hit.
Vi promenerade upp till Josey och MCkrillen och där
fick vi tårta och kaffe . MUMS !!! :P







När vi hade fikat färdigt promenerade vi hemåt igen.
Jerre följde med mig hem till huset en stund.
Men han stannade inte så länge, han skulle hem och sova.
Han börjar ju tidigt i morgon !!

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lungt , och suttit
vid datorn. Läst lite bloggar !! :)
Jag fick ju en sån jättefin AWARD idag, som jag verkligen
blev superglad för. Hon är för go´min bloggvän "Mystjejen " :love:

Nu börjar jag bli lite trött på ögat, så jag säger


SOV GOTT & Dröm Sött !!!

♥ Kärlek till alla ♥ 

Anonym

Ser du haft en helmysig dag, skönt att kunna sitta ute och njuta av härligt goe fika...

Härliga bilder du visar :o) och Vilken tårta, den såg smarrig ut :)



Jotack min dag har också varit härlig, fast jag har inte myst ute i det fria, fick ett oväntat besök av dottern och lilla barnbarnet, så glad varje gång de kommer. Kul att få vara med och se alla framsteg i utvecklingen, hon vet verkligen vad hon vill den lilla damen. :0)

Tog mig en liten powernapp under eftermiddagen och somnade till, gott eftersom jag måste hålla mig vaken hela natten lång....sitter på jobbet nu.

Även äldsta dottern tittade inom en sväng efter att hon slutat jobba för dagen, det blev fika fast den intog vi inomhus.

Önskar dig en skön härlig go weekend.

Ha det gott!

kram Yvonne

2011-04-15 @ 00:40:27
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar