Baby Hello Kitty

♥ Tisdag kväll

Godkväll mina söta läsare :love:



I dag har jag haft en jättefin dag.
Jag har varit duktig och sökt några jobb idag faktiskt,
så nu är det bara att hålla tummarna att jag får svar.
Jag, Karro, Douglas och Izza var ner på stan en sväng på em.
Handlade lite på COOP , och sen gick vi hem till huset
och bakade kladdmuffins.
Douglas ville oxå vara med och baka ...hihihi :)







När muffinsen var färdiga , blev det fika time :P
När Karro, Douglas och Izza hade gått hem kom Mia & lilla
Nova på besök en stund. Nova ville förstås kolla på kattungarna :)
När dem hade gått hem var det dax att få lite mat i magen.
Jerre kom förbi, så självklart fick han oxå lite mat.
Efter maten messade Karro och frågade om jag hade lust
att följa med ut på en kvällspromis.
Jag hade ju inte så mkt annat för mig , så jag hängde med.
Det blev en mysig och skön kvällspromenad runt Storbron.
Douglas var glad och pigg när vi var ute och gick :)

Läste en blogg idag , som tillhör denna tjej Linda
Hon hade ett sånt fint inlägg om Chris Medina.
Jag grät när jag såg den första videon med honom,
på audition i American Idol 2011.




Nu är det snart dax att krypa ner i sängen , och kolla
lite på tv innan John Blund kommer.
Så jag vill önska alla mina söta läsare en riktigt GODNATT.
Sov Gott och Dröm Sött !!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar