Baby Hello Kitty

♥ Tack snälla Jessica

Jag har fått en AWARD idag av fina Jessica 
TUSEN TUSEN TACK :love:
Jag blev jätte jätte glad !!!!


Så nu är det min tur att skicka denna fina AWARD till 5 bloggar
som jag tycker ska få ta del av den.

Jag har valt följande 5 bloggar denna gång:

Mystjejen

Moonrose

Maria

Anna

Penny


Titta gärna in på dessa bloggar, det är jättefina
och mysiga bloggar tycker jag ♥

♥ ♥ ♥

*Moonrose*

Men Oj, bara trevliga härliga överraskningar idag, tusentack för den fina awarden.....så glad jag blir :0)

Tittade inom hos Mystjejen och grattade henne för den fina awarden hon fått....sedan tittar jag inom här hos dig och ser att jag har fått en också.

Tusentack goa fina Du :0)



Varma Kramen Om Yvonne

2011-04-17 @ 17:54:01
  URL: http://www.sunhappines.blogspot.com
penny

Men ooooj vilken överaskning, tackar ödmjukast. En så fin award, och du nu ser jag bara en header som man ska, toppen :)



Tack söta du och önskar dig en skön kväll :D



Kram Penny

2011-04-18 @ 21:42:53
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar