Baby Hello Kitty

♥ Sol,sol, sol

Hej alla toppen fina läsare :love:

Hoppas att ni haft en underbar dag ute i solskenet.
Här var det ju lite mulet på morgonen som jag skrev
i morse, men under dagen sprack det upp och solen tittade
fram. Underbart härligt har det varit i solen idag :love:

Jag, Karro och Douglas tog en promenad till Ica på fm,
sen gick vi hem till Karro en stund.







Efter det gick vi ner på stan och mötte Izza, och det blev
en fika på Caféhuset för ovanlighetens skull....hahahhahaha :D
Det blev ingen tripp till Kristinehamn idag, Bella kom ner på stan ist
och tog en fika tsm med oss . Och vi hittade faktiskt skor här i stan :O 
Bella hittade 2 par tygskor, och jag köpte mig ett par blommiga tygskor.
Izza köpte oxå ett par likadana som mig :)



Tyckte att dem var så söta , så jag kunde inte låta bli.
Passar ju bra nu till sommaren :)

På em var jag på möte uppe på Soc, och det gick väl som
förväntat, inget nytt . Dem vet ju inte hur dem ska
kunna hjälpa mig. Så vi får väl se hur det blir framöver !!!
Efter mötet på Soc gick jag hemåt.
Izza, Karro och Douglas var utanför huset när jag kom hem.
Så vi tog en kaffe i solskenet, innan dem gick hem till Karro.
När dem hade gått lagade jag 
iordning middagsmat till mig, Älsklingen och Lukke.
I kväll blev det pannbiff med potatis, lök och brunsås.
Det var riktigt gott !!!! :P

Nu kommer snart Karro hit med Douglas, jag ska passa
honom en stund medan hon är på fotbollsträning.
Kikar in lite senare i kväll igen.
Tills dess ..ha det bäst !! :love:

♥ Kärlek till alla ♥

maria

du verkar ha en jättemysig familj och jag ser fram emot att lära känna dig mer :)

douglas är sååå gullig...

ska läsa ikapp hos dig nu :)



kramar fina du <3

2011-04-20 @ 18:53:45
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar