Baby Hello Kitty

♥ Påskdagen

Godkväll alla mina söta läsare :love:



Hoppas att ni haft en mysig och fin påskhelg,
med massor av god mat & dryck :)
Här har det varit en helt underbar påskhelg.
Solsken och riktig sommarvärme ute. I LOVE IT :love:

I går blev det en trevlig och mysig påskmiddag med
alla barnen. Senare på kvällen satt vi ute i solen och njöt.
Spelade kubb gjorde vi oxå, några av Fille´s kompisar
kom förbi och vi hade jätte skoj.
Jag och Älsklingen tog en kvällspromenad upp till Teddy.
Där stannade vi en stund och satt och snackade lite, sen
promenerade vi tbx hem igen :)
När vi kom hem blev det lite kortspelande med Fille, Danne,
Alex,Natta och Anton.
Senare på kvällen blev det även Singstar,
 så idag har jag nästan ingen röst....Hahahaha :D
Men skoj hade vi iaf.
Vi höll på långt in på morgonen, och när alla gått hem 
gick jag och lade mig och sov i några timmar.

I dag har det varit lungt, jag & Älsklingen har suttit ute 
i solen och njutit. Izza kom förbi en stund på fm med
lille Douglas. Hon var ju barnvakt till honom, och han hade sovit
över hos henne. Dem var här en stund, sen gick Izza och lämnade
 Douglas hem till Karro.
Karro, Douglas och Izza tittade förbi en liten stund nu på
kvällen oxå, men dem stannade inte så länge !!

I kväll blir det en tidig kväll för mig känner jag,
är lite trött på ögat efter gårdagen ;)
Ha en fortsatt underbar kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Låter som en mysig helg söta <3 kramisar och sov gott

Trött här nu efter strandbesöket;-)

2011-04-24 @ 21:31:11
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
Åsa

Vad roligt med singstar, det är ju riktigt kul när man festar :)

Vi har också haft en toppenhelg! Så himla varmt och härligt har det varit :)



Kram och ha en fin kväll!

2011-04-24 @ 21:41:56
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
V a n i l l a

Det glädjer även mig att läsa att du hade en så fin Påskafton tillsammans med dina nära och kära. Vädret har ju dessutom varit jätte bra på nästan alla ställen i landet och det är skoj när det är en sådan här helg och vårstämningen är på topp och alla har möjlighet att sitta och njuta av solen.



Singstar har jag aldrig testat... men det kanske skulle vara skoj... hi hi ! :)



Kram Kram

2011-04-24 @ 23:18:02
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Jane

Hoppas att du får en fortsatt trevlig Påsk.

Kramar i massor / Jane

2011-04-24 @ 23:35:08
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Susann

God morron!

Ja! en underbar påskhelg har vi haft, men nu är den snart slut :(

Ha en toppenfin dag .

kram i massor

2011-04-25 @ 07:12:16
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar