Baby Hello Kitty

♥ Papparattzi mormor

Godkväll alla mina söta läsare :love:


Hoppas att ni har haft en underbar dag.
Det har jag haft . Det har varit så härligt ute idag.
Jättevarmt och skönt !!! :love:

   
Coola Mormor ♥ HAHAHAHA !!

Gick och hämtade Douglas vid halv ett tiden,
då tog vi först en promenad upp till kyrkogården.
All snön är borta där nu så det var fint att gå runt och titta
på alla gravar. Fridfullt och mycket tankar i huvudet
b.l.a. på Adam. Ibland ångrar jag att han inte blev begravd
här i stan , där vi bor allihopa. Men jag vet ju att han inte skulle
ha velat ligga begravd här så det var väl bäst som det blev.
Men det känns tråkigt att jag inte kan åka så ofta till hans grav.
Men snart ska jag åka till Sthlm iaf, jag vill göra det och jag ska
göra det !!!



Gick runt lite på kyrkogården , och tittade till Älsklingens
mamma iaf, plockade bort lite löv från graven så att det såg
lite finare ut.

  

Sen promenerade jag och Douglas vidare till ICA.
Izza messade och undrade vad jag gjorde, och jag skrev att
jag var ute och gick med Douglas så vi mötte henne vid ICA och hon
följde med oss på en promenad runt Storbron .



Stannade till i lekparken vid Björnen innan vi gick hem.
Så att Douglas fick gunga lite. Det gillade han :)











När vi kom hem vid halv tre tiden fick Douglas lite mat,
och jag & Izza tog en varsin kopp kaffe.
Strax efter tre tiden kom Karro , då hade hon tvättat färdigt !!
Vid halv fem tiden kom Josey & MCkrillen och började laga middagen.
Dem gjorde Chilikassler med ris, och sallad med b.l.a fetaost i.
Det var SUPERGOTT !!!! :P
Till efterrätt fick vi blåbärspaj med vaniljsås.

En riktigt lyxig söndagsmiddag blev det !!!
När alla gått hem till sig fixade jag iordning lite i köket ,
och sen har det blivit en stund framför datorn nu.
Bella & lilla Flisan tittade in en snabbis nu ikväll innan
Flisan skulle till Nattis. Vi bestämde att vi skulle ses i morgon :):love:

Nu ska jag snart ta och kolla på BB, och sen blir det 
nog att bädda ner mig och sova.
Så jag säger GODNATT till alla mina fina läsare!!


♥ Kärlek till alla ♥


Just det , höll på att glömma  DAGENS SANNING :
Douglas har fått sin första tand nu.
Den syns !!! WOOOOOOOW ;)
*GILLA*

Åsa

Vilka fina bilder på dig! Jättesnygga!



Kram

2011-04-10 @ 21:09:12
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Monika

Jättemysig dag ni haft, och jättefina bilder ! Jag kommer ju aldrig bli mormor, men en snygg farmor hoppas jag kunna bli någon dag ! hi hi

kram monika

2011-04-11 @ 08:41:15
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar