Baby Hello Kitty

♥ Onsdags kväll

Hej igen alla mina fina läsare :love:



Nu sitter jag här framför min dator igen,
tänkte bara ge er en liten update innan jag ska
hoppa i pyjamasen och lägga mig i soffan och kolla på tv :)

Det blev en kvällspromenad med lille Douglas nu ikväll.
Först gick vi till lekparken en stund så att han fick gunga





Efter det blev det en promenad runt Storbron.
Douglas gillar att kolla på vattnet som forsar nere vid Munkeberg.





Även kossorna tycker han är lite roligt att kolla på.





När vi hade tittat på kossorna somnade Douglas i vagnen en stund.
Men när vi kom hem till huset igen , slog han upp sina små bruna :)
Jag satt och lekte med honom en stund i vardagsrummet,
och han skrattade och busade !!
En blomma lyckades han få ner, för att mormor
inte var snabb nog att hinna ta honom . Hihihi :D
Strax efter åtta kom Karro från fotbollsträningen och hämtade honom.

Hoppas att ni får en fortsatt mysig och fin kväll nu allihopa.

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar