Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmys

Hej igen alla mina söta läsare :love:



Hoppas att ni haft en fin och härlig dag, det har jag haft !!
Nu sitter jag här framför datorn med en kall öl och pustar
ut efter en dag fylld med glädje, lycka ,skratt, matlagning,
födelsedagsfirande , diskande och eldning i pannan.
Snart dax att lägga omkull mig i soffan och kolla på tv,
men först tänkte jag ge er en liten update vad som
hänt här hos mig idag :)

På fm kom Izza förbi med Douglas , hon passade honom
idag för Karro åkte med till Kristinehamn och kollade på när
Josey spelade fotbollsmatch.
Vi tog en promenad till ICA och handlade lite,
sen gick vi även ner en sväng på stan.

Jag köpte en liten "Krya på dig" present, ett kort och en ros till 
min Älskling som fortfarande mår dåligt. Han måste nog gå till 
läkaren om det inte blir bättre i hans rygg.
Tycker verkligen synd om honom, han kan knappt röra sig :(
Hoppas verkligen att han snart blir frisk igen !! 



Hittade några jättecoola badges idag när vi var på stan, och en 
fick min Älskling !! Hihihihi.... "Världens skööönaste gubbe"



När vi kom tbx hem efter att vi hade varit ner på stan, 
blev det en kaffe förstås och Douglas fick lite att äta.
Han var jätteglad och skrattade så fort jag tittade på honom.
Det var "riktigt" skratt, han är så söt så att man smälter !!!
Mormor´s älskling :love:  Man blir alldeles varm och lycklig av
denna lille killen, han är den goaste och sötaste unge som finns.
Ett litet charmtroll !!!  





Efter en stund blev Douglas lite trött på ögat och han la sig på armen
och vilade lite. Så söööööööt !! :love:





När vi var ute idag hade han sina coola solbrillor på sig.
Han är så söt i dem , men han gillar inte att ha dem på sig.
Dem åker av ganska snabbt, om han får chansen att ta bort dem :)





Douglas fick oxå en badge idag , som jag satte på hans vagn.
Tyckte att den passade till honom !!
"Världens sötaste kille "



Hittade även en cool badge till mig själv oxå,
den ska jag sätta på min jacka !!! :)



Vid 4 tiden på em var alla samlade här: Fille, Josey, MCkrillen, Karro,
Douglas, Izza, Micke, Jerre och Lukke såklart !!
Först åt vi Tacogratäng , och det var jättegott som alltid !!
Efter maten blev det tårta, muffins , och kakor.
Köpte de nya Marabou kakorna med nötter & choklad i ,
 och dem var jättegoda :P



Födelsedagsbarnet vill ju inte vara med på bild , men lyckades iaf
få två kort där han "råkade" bli med :)





Ja , jag vet att han är långhårig ...men han vägrar att klippa sig !!
Jag kan ju inte klippa honom när han sover , men jag hoppas att han
snart kommer på andra tankar och vill klippa sig självmant!!

När alla gått hem , tog jag och fixade i ordning i köket,
och eldade lite i pannan.
Lukke gick till Alex en stund, men han kom hem nyss.
Nu blir det några " Bira, Bira, Bira...Bärs,Bärs, Bärs "
framför tv´n och bara ta det lungt ,innan det är dax att sova.



Ha en fortsatt jättefin och mysig lördagskväll allihopa !!

Vill även passa på att önska er


alla  mina fina läsare !!

I´ll be back tomorrow ;)

♥ Kärlek till alla ♥


emmawagenius

Sv: Tack detsamma! kram

2011-04-09 @ 20:06:18
  URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Åsa

Svar: Ja visst e hon fin...hon blir 7 år i år...herregud, känns som hon e kattunge fortfarande :)



Ser ut som ni haft en bra dag :) Sitter också vid datorn med en kall öl...kan inte bli mycket bättre. Ha de gott!

2011-04-09 @ 21:01:43
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
susanne

Du verkar har haft famnen full idag. Med en stor familj finns det alltid något att göra...och det kommer väl alltid någon och hälsar på.

Ett riktigt litet charmtoll. Så söt, så söt;)

Sv: Tack så mycket!

Ha en trevlig helg!

/ Kram Suss

2011-04-09 @ 22:30:52
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
Mystjejen

Godmorgon fina, oj här har det varit full fräs;) vilken fin dag ni haft. Fina skyltar du hittade till Er alla:) naaw så sött gjort till din älskling, hoppas han kryar på sig snart...

Tack söta för komm......du e jättego känns mkt bättre nu efter denna lugna avkopplande helgen med hundarna.

Kramisar fina o ha en underbar söndag <3

2011-04-10 @ 09:03:51
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar