Baby Hello Kitty

♥ Kvällspromenad i regnet

Hej igen mina söta läsare :love:

Jag och Älsklingen blev bjudna på middag hemma
hos Izza & Micke nu ikväll. Dem bjöd på Falsk Fläskfilé
med champinjoner och klyftpotatis. Jättegott var det :P



Efter att vi hade ätit mat hos dem tog jag & Älsklingen
en promenad i regnet upp till Josey & MCkrillen.
MCkrillen var inte hemma för han jobbar ju em denna
vecka, precis som Jerre. Josey jobbar ju fortfarande
på nattskiftet , så hon börjar jobba när dem slutar.
Karro & Douglas var kvar hemma hos dem när vi kom.
Så vi blev bjudna på kaffe & kärleksmums, som Karro
och Josey hade bakat nu på em. Douglas hade visst oxå hjälpt
till att baka ...hihi !!
 Josey visade mig lite foton som hon hade tagit :)



Kärleksmumsen var jättegoda förstås , och dem har ju en sån
där fin kaffemaskin där man brygger en kopp åt gången.
Det blir supergott kaffe. Jag gillert :love:

Det var första gången jag var hemma hos MCkrillen och Josey,
Det var jättekul att få se hur dem bor och
dem har det verkligen jättefint och mysigt i sin lgh :)
Sovrummet är ju nytapetserat , och till helgen ska dem 
tapetsera om i vardagsrummet oxå !!! 

När vi gick hem igen regnade det inte så mkt.
Vi tog följe med Karro & Douglas genom stan.
I morgon kommer kungen och prinsen hit till våran lilla stad.
Läs mer om detta här Filipstad i Folkmun

Nu tänkte jag läsa lite bloggar , och sen blir det att
lägga sig och kolla lite på tv innan det är dax att sova.

Så jag säger

och sov gott sen allihopa !!!
I´ll be back tomorrow


♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Lät som en toppendag med go mat och fika (kärleksmums så goda dem såg ut) Kramar o sov gott

2011-04-05 @ 21:46:36
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Anonym

Mums mums vad gott allt såg ut !!!

kram i solen // Monika

2011-04-06 @ 12:04:52
V a n i l l a

~ ♥ ~ ~ ♥ ~ ~ ♥ ~



Kärleksmums är bland det godaste jag vet... och helst ska det vara med stora chokladbitar i !



Kram



~♥ ~ ~ ♥ ~ ~ ♥ ~

2011-04-06 @ 12:35:03
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar