Baby Hello Kitty

♥ Kvällsmacka & the´

Go kväll alla mina fina läsare :love:



Hoppas att ni har haft en fin och mysig dag.
Här har det varit en fin dag trots att vädret inte
har varit det bästa tyvärr. Men på em/kvällen tittade
solen fram en stund iaf :)

Jag städade lite i källaren på fm, och vid ett tiden
kom soc på hembesök. I dag stannade dem bara i
ca 30 minuter. När soc tanterna hade åkt kom Izza,
Karro & Douglas förbi på en fika :)
Lille Douglas var jätteglad idag, och jag fick massor av
"pussar" av honom. Mormor´s älskling :love:



När dem gick hem fixade jag iordning lite middag till
mig, Lukke och Älsklingen.
När vi hade ätit blev det en liten stund framför datorn.
Vid 6 tiden kom Karro tbx med Douglas.
Jag passade honom medan hon var på fotbollsträning.
Först gick jag och Älsklingen ut på en promenad med 
Douglas runt Storbron, sen när vi kom hem blev det lek 
och bus med lille Douglas :D 
Vid 8 tiden kom Karro och hämtade honom.

Nu sitter jag här med en kopp the´och en kvällsmacka.
Ska snart hoppa i pyjamasen och krypa ner i sängen.
Så jag önskar alla mina söta och fina läsare 
en riktigt GOD NATT.
Sussa Gott & Dröm sött !! 

♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Åh vad det låter gott med gott thé och en kvällssmörgås... det är liksom så himla mysigt att avsluta dagen med just det.



Kram Kram

2011-04-28 @ 10:15:29
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar