Baby Hello Kitty

♥ Hej hopp

Godmorgon alla mina söta läsare :love:

Här är det en mulen och regnig onsdags morgon.
Även igår em/kväll regnade det litegrann.
Men det är skönt att det kommer lite regn,
efter regn kommer det ju solsken igen :)

I går städade jag litegrann här hemma.
Izza kom förbi på en kaffe på fm.
På em var jag och Älsklingen upp till Mats, Marina
& barnen och firade Emilia som fyllde år på påskafton.



Det bjöds på hembakad blåbärspaj, After Eight kaka, sockerkaka
och massor av olika småkakor och kaffe förstås.
Vi satt och fikade och pratade i flera timmar.
Jättetrevligt och mysigt !!! :)

På kvällen när vi kom hem tog vi det bara lungt,
Josey kom förbi en stund och hälsade på och
Mia & Nova var här och tittade på kattungarna
en snabbis.

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske ska
ta och gå igenom alla mina kartonger som jag har
nere i källaren. Måste rensa lite där ;)

Ha en jättefin onsdag alla söta bloggisar :love:
*Smile & Be Happy*

♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Så mycket gott du blev bjuden på igår under kalaset. After Eight kaka låter inte helt fel... det ska jag försöka hitta ett recept på genast :)



Hoppas att ni får bättre väder hos dig under dagen vännen. Annars skickar jag ner en famn full med varma soltrålar till dig.



Ha en bra dag Mimmi !



Kram Kram

2011-04-27 @ 09:25:39
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Åsa

NEJ! Det är inte skönt med regn!! :) Vill ha sol ju...;)



Svar: Njae, vi har en katt och det räcker nog än så länge...men de är jättesöta :)

Kram

2011-04-27 @ 13:50:42
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar