Baby Hello Kitty

♥ Här har vi firat

 Hej mina söta läsare :love:



Här blev det fullt fräs idag igen fast jag tänkte ta det lungt.
Men det har varit kul och trevligt iaf !!
Izza kom hit när hon hade slutat plugget.
Sen tittade Karro & Douglas förbi , och vi "firade"
namnsdagsbarnet. Han fick en kladdmuffins med ett ljus i ;)



När vi hade fikat gick Karro, Douglas och Izza ut en stund.
Sen kom dem tbx , och vi gjorde middag.
Eller Älsklingen gjorde sin köttfärsås, vi kokade bara spagettin ;)
Efter att vi hade ätit kom Josey & MCkrillen förbi.
Då blev det kaffe & glass. Glassen hade dem köpt med sig
till det lilla namnsdagsbarnet , men det räckte till alla !!!
Nu har alla gått hem, så nu sitter jag här vid datorn
en stund och pustar ut ;)
Karro kommer snart tbx hit med Douglas. Jag ska passa
honom en stund medan hon är på fotbollsträning.
Tänkte gå ut på en liten kvällspromenad med Douglas ,
kanske stannar till i lekparken så han får gunga lite.
Det gillar han ju :)

Tittar in lite senare i kväll igen, för jag ska visa er ngt
jättefint som jag fick med posten idag som jag blev
så otroligt glad för !!! :) :love:

Ha det så bra så länge sötisar !!
♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Låter som du hade en fin dag, naaaw kaka till Douglas ser gott ut ,ögonen tindrar hihi Kraam

2011-04-13 @ 20:53:36
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar