Baby Hello Kitty

♥ Ett gott skratt


Kollade på Big Brother igår kväll innan jag somnade,
och jag fick mig verkligen ett gott skratt.
Låg i sängen och skrattade högt :D
Det är skräcktema i huset och det var så roligt att kolla
 när Gurkan & Rodney blev skrämda. HAHAHAHAHA :D




I dag är det FREDAG , åhhh va´härligt !! :love:
Det är lite grått och mulet ute, och det har nog
regnat lite i natt verkar det som !!
Men vad gör väl det, det är bara att mysa inne idag ist.
Tända ljus och bara ta det lungt och fredagsmysa
 tsm med nära & Kära !!!
Sånt gillar jag :love:

Önskar alla mina fina läsare en underbar fredag.
* Smile & Be Happy *

♥ Kärlek till alla ♥


Mystjejen

Ha en jättefin fredag och ha ett härligt fredagsmys ikväll Kramar söta <3

2011-04-01 @ 14:19:19
  URL: http://blogg.mystjejen.se
V a n i l l a

Även här hos mig är det grått och mulet och det är ju hur trist som helst. Tur nog så har det slutat snöa som det gjort hela förmiddagen och det är ju inte precis snö vi vill ha nu... utan massor av solsken så den snö vi har försvinner så fort som möjligt.



Vad hittar du på idag då vännen ?



Själv är jag både jag och minstingen sjuka så det blir inte så mycket äventyr idag precis.



Ha en fortsatt mysig fredag vännen !



Kramis



2011-04-01 @ 14:34:36
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar