Baby Hello Kitty

♥ Beautiful day

Heeeeej alla mina fina läsare :love:


Hoppas att ni har haft en underbar dag ute i solskenet
idag. Jag har haft en toppen dag, har suttit ute i solen
och njutit nästan hela dagen. Helt underbart :love:

På fm kom Sweetie förbi, och vi tog en kaffe ute
i solen. Sen fick vi för oss att promenera ner till byn
en sväng och kolla läget, så det gjorde vi.
Det var inget  fik som var öppet idag och ganska dött på stan,
 så vi gick till Statoil och köpte varsin kaffe.
Sen gick vi ut på bryggan nere vid hotellet och satte oss ist.





Det blev massor av prat & skratt som vanligt.
Och vi satt där en bra stund och njöt i solskenet :)
Sen promenerade vi hemåt igen, och sa Hej Då för
den här gången. Men ev kommer hon tbx redan till
Valborg och hälsar på. Så då hoppas jag att vi ses igen :love:

När jag kom hem ringde Karro  och frågade om jag ville
med ner på stan, men eftersom jag precis kom därifrån så
bestämde vi oss för att gå till Ica en sväng ist . För jag behövde ändå
handla lite. Så Karro & Douglas kom förbi och vi tog en promenad
till Ica. När vi hade handlat blev det en promenad runt Storbron
oxå , innan vi gick hem till huset.






Douglas fick en glass. Han gillert !!

När vi kom hem satte vi oss ute på gräsmattan och njöt
i solen. Karro & jag hjälptes åt att sätta upp studsmattan oxå.
Middag blev det oxå ute i solskenet :)





Självklart har papparatzzi Mormor varit i farten idag , och 
tagit massor med kort på Douglas. Fick en hel del fina bilder
på lille "Tuffenuffen":love:






















Mormor´s lille Älsklings kille

På kvällen tittade Mats, Marina och Emilia förbi en stund.
Så det blev lite fika i trädgården med dem. Trevligt & mysigt !!
Izza & Micke kom oxå förbi en stund nu på kvällen.

Även goa´vännen Bella och lilla Flisan var här nyss och
det blev en trevlig och mysig pratstund över en kopp
kaffe förstås ;)
Nu ska jag lägga omkull mig i soffan och kolla lite
på tv , innan det är dax att sova.
Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Åh vilken jätte mysig dag du och dina nära och kära har haft idag med mycket sol och mys. Härligt !



Ja snart är det dags även här att ta fram studsmattan till guldklimparna. Ännu har vi lite blött på gräsmattan så vi får vänta lite till.



Ha en fortsatt mysig kväll vännen.



Kram Kram

2011-04-25 @ 21:08:34
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Jane

Härlig bildbomb... Med mysig text till.

Kramar i massor / Jane

2011-04-25 @ 22:02:33
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Mystjejen

Så mysiga härliga bilder....så fin skylt Douglas har på vagnen hihi....kramar fina o hoppas du får en fin vecka:-)

2011-04-25 @ 22:39:47
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar