Baby Hello Kitty

♥ Bakom mina solglasögon

Hello my friends !! :love:

Hahahahha...har lekt lite med kameran
medan jag satt ute i solskenet :)
Lite Ego-Boost bilder på mig själv!!!

   

Coolingen i keps ;)
 HAHAHAHAHAHAHA !!
Jag kanske ska börja använda keps,
som Älsklingen & Douglas.

Jag måste iaf klippa mig, mitt hår är som en risbuske
just nu. Har ju Jerre´s rakapparat här hemma.
Så jag får väl ta och klippa mig någondag :)





Majsan höll mig sällskap ute i solskenet.
Hon tyckte att det var skönt att ligga på trappen :)

Snart dax att gå hem till Micke & Izza och få lite mat
i magen. Det ska bli gott !!!
Jag ska göra currysåsen har jag lovat , för Izza kan inte
göra lika god currysås som jag gör säger hon.
Så det är klart att jag gör den, det är inga problem.

Ha en fortsatt mysig söndag allihopa.
Tassar in lite senare ikväll och uppdaterar,
Tjingeling så länge !!!



♥ Kärlek till alla ♥


Mystjejen

Tack söta sov gott o ha en fin kommande vecka:) kramar

2011-04-17 @ 21:49:43
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar