Baby Hello Kitty

♥ Soft söndagsmorgon


Hej hopp alla mina söta läsare.
Hoppas att ni har sovit gott, själv har jag sovit
ganska bra i natt. Somnade strax efter elva igår kväll,
vaknade till vid tre tiden men somnade om till åtta i morse.
Wow, det är nästan rekord att jag sov så länge ;) Hihihi..

Känner mig bättre i både huvudet & magen idag
Nu håller jag på att elda i pannan, som jag brukar göra
varje morgon. Har även fått i mig några koppar
härligt morgonkaffe, så snart är jag" fit for fight" :D

Tyvärr verkar det inte bli så mkt solsken här i dag,
det är mulet och grått ute. Men med solsken i sinnet så
blir säkert denna dag mysig och fin iaf :)
Har inte ngt speciellt planerat för denna dag,
så vi får väl se vad som händer.
I kväll blir det Söndagsmiddag hemma hos Izza & Micke iaf.
Dem ska bjuda på kyckling, ris och currysås. Mums !!!

Ha en jättefin söndag alla söta :love:
* Keep Smiling *


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar