Baby Hello Kitty

♥ Utvilad & pigg

Slog upp mina blå ögon kl halv 6,
kände mej riktigt utvilad och pigg när jag vaknade.
Så  jag studsade upp ur sängen , och gick till köket
och fixade kaffe. Kaffe MÅSTE jag ha på morgonen :)♥
Sen har jag suttit här framför datorn och surfat runt lite ...
läst lite olika bloggar, kollat in vad som hänt på Fejjan ( där kan man få reda på det
 mesta ...hahaha) Nu ska jag svara på några mail som jag har i min inkorg,
och efter det är det dax att försöka få liv i Lukke.
Mitt roliga morgon nöje...att väcka Lukke !! NOOOOT !! 
Men jag har ju lyckats ganska bra hittils ,
så det är ju bara att hoppas att det går lika bra idag ,
och att han kommer iväg till skolan i tid även idag.

Vet inte vad jag ska hitta på för att fördriva tiden denna dag,
men jag känner mej iaf lite piggare och gladare idag så det 
kanske blir att träffa barnbarnet ♥ en stund !!
Ska ta mej ut en stund idag iaf , ut från huset.
För att bara sitta inne i detta hus, ger mej dåliga vibbar. 
Behöver lite ny energi , så att jag orkar ta tag i allt här sen igen !!

 

Önskar alla en härlig och mysig "Lill-Lördag"
Ta var på dagen , och gör det bästa av den !!!
♥ Love & Kisses ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar