Baby Hello Kitty

♥ Trött på ögat

Jag & Cissi mötte Josey och gick ner på stan på fm.
Först gick vi till apoteket , för jag skulle köpa näsdroppar
till Douglas. Sen gick vi upp till Karro oh lämnade dem.
Jag lånade med mej lille Douglas ♥.
Det var meningen att vi skulle ta en fika , men Josey undrade
om vi var hungriga och ville äta. Så hon bjöd mej och Cissi
på lunchbuffé på kina ist. Gulliga lilla Josey ♥
 Det var förstås jätte gott, som alltid :)♥
Efter att vi hade ätit gick vi hem till huset.

Douglas har blivit jätte förskyld , stackars liten. Så han sov inte mkt
idag när han var här. Men det gör inte mej ngt, han var ju glad och skrattade
och "pratade". Karro kom förbi på em. Jag, Karro och Cissi
gick ner och solade. Nice !! :)♥
Jag och Cissi solade först, sen passade vi lille Douglas när Karro solade.
Sen blev det hem och fixa lite mat , duscha och sen har jag och Cissi suttit
och försökt lösa lite olika korsord. Ganska kul , men lite svårt ibland faktiskt.
Cissi har köpt en hel tidning med olika korsord, och lite annat knep & knåp i :)

Känner mej lite trött på ögat, och är lite seg nu ikväll
så ska ta och bädda ner mej i sängen och kolla lite på tv
innan det är dax att sova.
Ha en fortsatt fin onsdagskväll alla goa´!!!


♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar