Baby Hello Kitty

♥ Torsdag

Redan torsdag ... den här veckan har gått så fort
tycker jag. Skönt att det är fredag i morgon !!! :)♥
Sitter här framför datorn och har det bra, dricker kaffe och känner mej ganska ok.
Lite pömsig på ögat fortfarande , men snart vaknar jag nog till ordentligt !!
Snart är det dax att väcka min lille prins, som tur är så är det ju bara två dagar
till som jag måste väcka honom nu , sen är det ju HELG :)
Då får han sova hur länge han vill !!!
När jag fått iväg honom till skolan så tänkte jag ta ett varv med
snabeldraken, sen ska jag träffa Karro vid kvart i tio,
för kl tio ska vi vara på Erika´s salong !!
Efter klippningen blir det nog en fika på stan :)♥ 
Ha en härlig torsdag !!!


 
♥ Smile & Be Happy ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar