Baby Hello Kitty

♥ Sitter här ...

... i min morgonrock , mina gosiga tofflor på fötterna
och med en stor kopp kaffe framför mej :)
Måndgasmorgon , och kidsen har ledigt från skolan idag.
Det är studiedag. Fille, Cissi, Izza och Micke har åkt iväg
till Gustavsvik för att bada och Lukke sover fortfarande.
Jag ska snart ta en dusch , och sen klä på mej.
Sen kanske det blir en liten sväng ner på stan.
Ska till soc i em på möte.
Får väl se vad dem har att säga där !!!

I går var det en ganska soft dag. Jag & Cissi gick ner
och solade på morgonen. Sen när vi kom hem bakade vi bullar :)
Karro, Douglas, Izza och Micke kom förbi.
Vi gjorde hemlagad pizza, och det var riktigt mumsigt ♥ !!!
Vid halvsju tiden åkte jag och hämtade goa´vännen Bella,
sen gick vi till Josey på ljusparty.
Jag beställde lite doftljus och en liten ljushållare.
I slutet av oktober ska jag ha ljusparty här hemma :)

Tog en massa nya kort på lille Douglas igår när han var här.
Mormor´s lille älsklings plutt ♥











♥ My sweet little Angelbaby.... Granny loves you, with all my heart ♥
♥ ♥ ♥

Nu ska jag ta och göra mej i ordning , fick sms av Josey nu och vi
ska träffas om en stund och gå ner på stan och ta en fika :)♥

Ha en toppen fin måndag !!! 

♥ LOVE ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar