Baby Hello Kitty

♥ Så var denna helg slut...

Måndag igen , men känner mej så glad och lycklig innombords.
Helgen har varit underbar, har tillbringat mesta av tiden med S*
Han "överaskade" mej och kom hem i fredags natt / lördagsmorgon :)♥


Här kommer en liten update från helgen:
I fredags packade jag och kidsen( Josey, Karro, Douglas, Micke, Izza Jerre
och Fille ) in oss i två bilar och åkte mot Sthlm vid halv tio på morgonen.
Hade ju beställt en blomkrans i form av ett hjärta på blomsteraffären
 här nere i byn , så den hämtade jag innan vi åkte iväg.
Den var superfin tycker jag, med röda och vita nejlikor.
Dyr, men det var det värt !!



Stannade i Arboga på SubWay och åt frukost innan vi
fortsatte mot Sthlm. YUMMI !!! ♥
När vi kom till graven sken solen , och vi stannade en stund där.
La dit blomsterhjärtat och tände ljus.
Tårarna kom, som vanligt. Men det blev en fin stund där iaf.




Sen satte vi oss i bilarna och åkte hemåt igen. Det blev ett stopp i Hummelsta,
där vi köpte lite godis på Sveriges största godisbutik,
och när vi kom till Karlskoga blev det ett besök på Donken oxå :)
När vi kom hem tog vi det bara lungt en stund. Jag och Cissi gick ner till SB
och köpte lite bubbelvin till Bella. Sen hemåt igen för att byta om och
dricka några öl med Cissi. Vid sjutiden gick jag hem till Bella.
Vi hade det jättemysigt, drack lite öl och Bella drack vin.
Prat och skratt, tsm med Bella & Tjingan :)
Vid tio tiden gick vi ner till "Köket" där Cissi mötte upp oss.
På "Köket" var det inget drag alls , vi var de enda gästerna först.
Men det gjorde inget. Vi hade kul iaf, som vanligt.
Jag, Bella och Cissi "ägde" på dansgolvet ...hahahaha !! Vi hade jätteskoj !!!! :)♥
Vid ett tiden gick vi därifrån , då hade det kommit lite mer folk.
Men vi kände att det var dax att dra hemåt. När vi kom utanför , så kom S* körandes.
Han kom precis hem och han hade tänkt komma förbi "Köket" och överraska mej,
men när vi såg honom så följde vi med upp till honom en snabbis ist.
Men S* var trött och sliten efter den långa bilresan , så vi bestämde
att vi skulle höras av senare nästa dag ist.
Jag och Cissi gick hemåt, och sen blev det att krypa ner under täcket.
Somnade på en gång när jag la huvudet på kudden , trött och lite berusad.
 
Lördagsmorgonen vaknade jag vid halv åtta tiden.
Som vanligt blev det några koppar kaffe, och sen var jag redo för ännu en ny dag.
 S* ringde strax innan lunch. Jag skulle egentligen ha varit barnvakt till
Theo under dagen , för Johanna och Cissi skulle till Karlstad och shoppa.
Men han stannade hos sin farmor och farfar istället.
Fille, Jerre och Lukke åkte oxå till Karlstad över dagen.
Jag gick hem till Karro och "lånade" lille Douglas under dagen ist.
 Det var mysigt !!!
Favorit prinsen var så snäll och go´hela tiden ♥




 Tog med mej Douglas och gick hem till Bella på em och drack kaffe.
Jättemysigt och trevligt !! :)♥
Karro kom och hämtade Douglas hemma hos mej när vi hade
kommit hem från Bella.
Då gick jag hem till S*. Vi gick till "Cesar" och S* bjöd på mat och öl .
Gott och mys pys till max ♥!!!
När vi var mätta och belåtna , gick vi hem till S* igen.
Satt och pratade och bara hade det mysigt tsm,
spelade lite poker & drack öl. S* ringde till sin lillebror T, och han satt på Cesar.
Hán ville att vi skulle komma förbi, så vi gick dit igen och satt en stund
och pratade lite med honom. Han var jätte trevlig !! :)
Efter några timmar blev det en snabbis in på Köket.
Där var det mkt folk , för det var uppträdande den kvällen.
Tog bara en öl, S* en wishkey och S* pratade lite med sin son.
Sen gick vi hem till S* igen !!!
Lite mera pokerspelade på datorn , sen var det natten och dax för sängen.

Gick hem vid åtta tiden på söndagsmorgonen.
När jag kom hem eldade jag lite, så att vi fick varmvatten .
Slut på pellets , men ska fixa det nu i vecka.
Duschade och gjorde mej iordning, och sen gick jag hem till S* igen.
Jag, S*, Karro & Douglas gick till Köket. Delade på en pizza och drack kaffe.
Sen hem till huset. Tvättade och fixade lite att äta. Izza och Micke kom förbi en stund.
På kvällen blev jag och S* bjudna på mat hemma hos Karro.
Det var jätte mysigt och trevligt !
En parmiddag ...jag, S*, Karro och Adam. :)
Jag & S* gick därifrån vid niotiden. Var lite trött på ögat , så när vi kom till S*
satt vi en uppe en stund och bara pratade. Vi tänkte kolla på någon film ,
men ingen av oss orkade, så vi gick och la´oss ist.

Nu i morse gick jag hem vid halv sju tiden.
Har druckit några koppar kaffe och känner mej så glad innombords.
Är så glad när jag är tsm med S*, han gör mej så lycklig.
Vi ska höras av senare under dagen , så får vi väl se vad vi hittar på.
Vi behöver egentligen inte hitta på ngt hela tiden,
är bara så glad att få vara med honom.

Önskar alla underbara människor en jättefin måndag !!
Var rädda om varandra ♥


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar