Baby Hello Kitty

♥ Nyklippt

Nu är jag nyklippt , och är jätte nöjd med resultatet.
Erika är ju så duktig på att klippa , och hon klippte inte
jättekort men tog bort det värsta risiga.
Så nu ser det riktigt bra ut uppe i skallen,
skönt att ha en frisyr igen :)
Tusen TACK Erika , du är toppen !!!





Efter att vi klippt oss, Karro och jag så blev det en fikastund inne på
Caféhuset. Izza & Micke kom oxå förbi en sväng !!! :)

Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma tänkte jag,
även om det inte känns så frestande .
Men tänkte iaf ta och småplocka lite , ta och sätta igång en
tvättmaskin, och dra ett varv med snabeldraken
( som inte blev av i morse innan jag gick ut ).
Sen blir det nog bara att ta det lungt resten av dagen/em/ kvällen ;)♥

Ha en fortsatt fin tordag alla goa´människor
♥ Pöss pöss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar