Baby Hello Kitty

♥ Mycket Mysigt

Måndag , och jag har lille Douglas ♥ här hos mej nu.
Karro skulle tvätta så hon frågade om jag ville ta lille prinsen en stund ,
och självklart vill jag det. Just nu ligger han och sover så gott i vagnen,
innan han somnade låg jag i sängen och gosade lite med honom.
Han är så go´nu när han börjar jollra och skratta.
Mitt älskade lilla barnbarn ♥






I går blev det nästan en heldag ute på Marken.
Jag & Bella gick runt och tog med Flisan och hennes kompis Emilia upp på tivolit.
Dem hade jättekul tjejerna , och dem åkte karuseller och hoppade i hoppborgen .

 





Jag och Bella mumsade i oss varsin Langos oxå förstås.
Det var super size på Langosen så ingen av oss orkade äta upp hela ,
men super gott var det :)♥





Vid 5 tiden plockade de flesta knallarna ihop och sen var det slut på
 Oxhälja för denna gång. Ganska skönt tycker jag.
Visst är det ganska kul på Marken att gå runt och kolla ,
och så kommer det ju mkt folk hit till lilla Filipstad. 
Men jag köpte inget alls i år faktiskt , inte ens strumpor.
Det blev bara Langos för min del
 
Söndags em och kvällen tillbringade jag hemma hos S*,
det var mkt mysigt :)♥
Känns som att jag svävar runt på små rosa moln
när jag är med honom. ♥ I like the feeling !!

Ha nu en jättefin och mysig måndag 
♥ Kärlek & Kramizar ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar