Baby Hello Kitty

♥ Morning coffee

För mej är morgon kaffet bland det bästa som finns 
 skulle inte klara mej utan det :)
Det är så fantastiskt gott, speciellt den där första koppen,
och doften av nybryggt kaffe är ju underbart ♥ !!!!
Har precis ätit en nybakad fralla och druckit kaffe , 
jag brukar ju inte äta frulle så ofta.
Men idag var det riktigt gott att få ngt i magen :) 
Var till ICA efter att jag skjutsat Fille till skolan , och då hade
dem precis plockat ut bröd från ugnen. Så jag kunde inte låta bli att
köpa ett par stycken !!!

Det är onsdag idag redan , veckorna går verkligen fort.
Har inga speciella planer för dagen, så vi får väl se vad som
händer !!! Fick sms av Karro nu på morgonen, och lille Douglas
är förskyld och nyser hela tiden. Stackars liten !!!
Kanske hälsar på dem en stund senare, och gosar lite med
favoritplutten ♥



Ha en fin onsdag

♥ Puss Puss ♥

Jennifairy

Hej jag måste bara säga att jag blir glad av att läsa din blogg och att jag följer den dagligen =). Tack för att du förgyller min dag =)

2010-09-22 @ 18:58:52
  URL: http://jennifairy.bloggo.nu
Mimmi

Tack så mkt ,va´gullig du är !! :)

STOR Kram

2010-09-22 @ 20:50:53
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar