Baby Hello Kitty

♥ Lilleman

I dag har jag varit barnvakt några timmar
till mitt älskade lille barnbarn Douglas ♥
Han har ju börjat få flaska nu , så nu är det lite lättare att passa honom ju.
Självklart blev det lite fotografering idag igen ,när hans mormor passade honom :)♥













♥ ♥ ♥

Josey kom förbi på em efter hon hade slutat jobbet.
Det var ett tag sedan vi sågs nu , så det var jätte kul att hon kom :)♥

Det har varit en lugn måndagskväll här. Har kollat på film, somnade ju ifrån
SALT igår kväll , så jag kollade på den nu ikväll igen.
Den är jättebra tycker jag, spännande och mkt action !!
Jag gillert :)

S* har skickat sms under dagen, och han ringde nu ikväll
och sa Godnatt , han är ju för go´!!! :)♥
Blir så glad när han hör av sig
Nu är det dax att krypa ner under täcket , krama kudden och
försöka sova några timmar.

♥ NATTI NATTI och SOV GOTT alla godingar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar