Baby Hello Kitty

♥ Fun @ Lekparken

Gick över till Izza på en kaffe på fm, som jag skrev tidigare.
Saga hade väntat på att jag skulle komma, och hon var så glad när
jag kom dit. Efter att vi druckit kaffe och jag hade lekt lite med Saga
gick jag, Izza och Saga hem till Karro & Douglas ♥
Vi var där en stund , medan Karro duschade och fixade i ordning sig sen
gick vi till lekparken. Där hade vi riktigt skoj. Tog fram kameran och
sen posade vi ...hahahahaha !! Riktigt kul hade vi :)♥












Folk som gick förbi kan inte ha tyckt att vi var riktigt kloka.
Men det bjuder vi på !!! :)
Lite "Normala" kort blev det oxå faktiskt !!!


Saga ♥


Jag & Saga "bakar" i sanden


Karro ♥


Izza ♥


Always a smile on my face  ♥


Saga säger ; " Mimmi , e du me´!!?? " ...Hihihi :)♥

Efter lekparken gick vi hem till Izza, för att äta lite mat.
Saga sa till mej innan vi gick ; " Mimmi du vet , du ska hem till
mej och dricka kaffe
" :) Hon är ju för go´lilla Saga ♥
Hon har sagt så mycket gulligt idag , så att man inte kan annat än att le
Och man blir så glad innombords. Hon är så söt .... Lilla Saga !!!
När vi hade ätit gick jag hem, och jag fick en STOR bamsekram av Saga
innan jag gick. Hon sa´"Hej då Mimmi & Godnatt" !!
Hoppas att jag hinner träffa henne mera innan hon ska tbx till sin mamma.

Jag har inte gjort så mkt nu på kvällen , Skjutsade Fille & Cissi fram och tbx till ICA ,
sen har jag suttit vid datorn , laddat upp lite foton på Fejjan, och gogglat lite.
Berättar mera om vad någon annan dag !!

S* ringde förut när jag var hos Izza och sen messade han nu lite senare.
Vet inte om vi kommer att ses ngt idag. Känner mej lite trött på ögat , jag ska nog
ta mej en varm dusch och sen blir det nog att krypa ner under täcket och kolla på 
någon film. Fille fixade ju "Robin Hood" åt mej igår när jag var där. Så tror att jag 
ska kolla på den faktiskt.
Lite mys pys ...all alone !! :) ♥

Önskar alla en fortsatt mysig onsdagskväll 
♥ Ha det BÄST ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar