Baby Hello Kitty

♥ Tankar & funderingar

Ännu en soft , men mysig och fin dag ♥
På fm följde jag med Fille till vårdcentralen. Han fick örondroppar till sitt öra.
Sen var jag & Josey ner och solade en stund. Härligt !! ♥

Under dagen har jag legat och lyssnat på musik, funderat och tänkt på allt möjligt.
Det börjar närma sig nu .... dagen då Adam dog.
Och det gör så ont i hjärtat, tänker fortfarande mkt på om jag hade kunnat göra ngt
annorlunda den dagen innan. Då hade han kanske varit i livet fortfarande.
Vet att jag inte ska anklaga mej själv för det som hände ,
men tankarna finns i mitt huvud . Jobbigt !!! :(
På fredag . är det ett år sedan. Tiden har gått så fort , kan inte riktigt fatta
att det redan har gått ett år. Det har varit ett år med mkt sorg, tårar och saknad.
Men det känns skönt att jag och barnen kan prata om det som hände,
och att vi även kan minnas Adam med både tårar och skratt.
Jag kommer aldrig att glömma Adam , och han kommer alltid finnas i mitt hjärta♥ 
Jag levde tsm med honom i över 20 år, och det är inte bara ngt som man glömmer.
Även om vårat liv tsm inte alltid var en dans på rosor, så älskade jag honom.
Och han kommer ALLTID att ha en speciell plats i mitt hjärta ♥

Men nu försöker jag gå vidare i livet , trots att det inte alltid är så lätt.
Jag har ju träffat S* som ni vet , och han är en otroligt
snäll och omtänksam person.
Jag tycker mkt om honom, och han tycker detsamma om mej ,
men vi har bestämt att ta det lungt. Ta en dag i taget ,
så att vi lär känna varandra bättre.
Vi trivs väldigt bra tsm , och jag tror nog att detta kan bli
ngt riktigt fint i framtiden :) ♥
Jag är väldigt glad att jag har träffat S*, och han får mitt hjärta att
brinna och ger mej ett lyckorus i hela kroppen när vi är tsm. 
Så det känns bra.........jättebra !!! 
Men jag vill inte ge mej in i ett förhållande för fort,
vill att det ska ta den tid som behövs.
Jag har inte bråttom att hitta någon , bara för att ha någon .
Jag vill att det ska kännas rätt, inte ha för bråttom så att allt blir knas sen.
S* åker ju iväg och jobbar då & då , och det känns helt ok.
Känns bra att sakna och längta efter honom.
Han ringer och skickar sms varje dag, och det gör mej jätte glad :)♥ 
Tror att det är bra att vi inte är med varandra hela tiden ,
då tröttnar vi kanske på varandra.
Jag trivs med att vara själv då och då , och han det gör han oxå.
Man behöver lite egen tid ibland.
Så som sagt , detta kan nog bli riktigt bra en vacker dag :)♥

L har jag inte pratat med på ett tag nu. Han har mailat men jag har inte orkat svara.
Han har sårat mej mkt , och han är en person som bara tänker på sej själv
först och främst. Sen när han märker att jag inte skriver
till honom , och inte hör av mej .Då bombarderar han mej med mail
och även ett sms då & då. Han har även skrivit till Fille och frågat vrf jag inte
svarar på hans mail . Det känns som att han bara utnyttjat mej, så jag orkar inte.
Det är för sent nu , jag orkar inte med att vara olycklig och sitta här och
vänta på att han ska höra av sej när det passar honom.
Känslorna för honom försvinner mer och mer.
Har ju träffat någon bättre nu , som faktiskt bryr sej om mej.
Någon som finns här för mej , och som verkligen tycker om mej.
Det känns underbart !!! ♥
 
Nu blev det en hel del babblade här , men kände att jag behövde skriva av mej lite.
Det här med kärlek är inte alltid lätt , men tsm med S*
känner jag mej glad och lycklig....och det är ju så det ska vara.
Livet är för kort för att gå och vänta på någon ,
som man inte vet om han kommer tbx. Någon som man inte litar på ,
och som inte bryr sej om en. Han gjorde sitt val , och nu har jag gjort mitt. 

I eftermiddags var jag ner på stan och träffade min goa´vän Bella,
och hennes dotter Flisan. Jag bjöd på födelsedagsfika på Caféhuset ,
och Bella fick några små presenter av mej som hon blev jätteglad för.
Det var som alltid en jättemysig och trevlig fikastund tsm med Bella.
Hon är verkligen en go´vän och jag är så glad
att hon finns och att hon är min vän :)♥ 

Kvällen har varit lung, har kollat lite på tv , och snart tänkte jag
bädda ner mej i sängen och kolla på andra Johan Falk filmen ( Vapenbröder) .
Kollade på den första igår (GSI) . Har ju sett alla dem tidigare men dem är ju jättebra,
och Frank Wagner är ju med mkt i dem två första filmerna.
Och honom tittar jag ju mer än gärna på ...hihi :) ♥






Ha en fortsatt mysig kväll alla underbara människor
 
♥ Kärlek till alla ♥

Jossan

Jag är så glad för din skull! Att du äntligen hittat någon som uppskattar dig och bryr sig om dig!!! :D Love you!!

2010-09-22 @ 00:05:05
  URL: http://josephineew.blogg.se/
Mimmi

Tack min älskade dotter <3

LOVE YOU TOO !!!

2010-09-22 @ 08:56:01
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar