Baby Hello Kitty

♥ Tack för att ni finns !!!

I dag har jag varit ner på stan med Josey, och
fikat på cafe´huset. Mysigt ♥
Vi satt och pratade lite om Adam, och ingen av oss kunde hålla tbx tårarna. 
Men det var ändå skönt att få prata ut lite.
Izza kom oxå dit , och drack en kaffe med oss.
Sen gick vi hemåt, var och en till sitt.
Izza och Micke kom förbi senare på em, och käkade middag med oss.
Även Karro, Douglas och Prillan kom förbi en stund och hälsade på.
På kvällen åkte jag hem till Bella och drack kaffe och pratade.
Jättemysigt och trevligt !! :)♥ 
Har fått sms av sweetie idag oxå , och det var kul att höra ifrån henne.
Så trots att det har varit lite ledsamt idag , så finns det ändå 
ljusglimtar att vara glad för. 
Jag är så lycklig att jag har mina barn, mitt underbara lilla barnbarn,
mina barns flick-& pojkvänner, mina "riktiga"vänner , och att jag träffat S*. 
Ni är bäst . Tack för att ni finns ♥

 


Snart dax att bädda ner mej i sängen , och försöka sova lite.
Vet att det kommer att bli svårt att sova i natt , men måste
försöka få några timmars sömn så att jag orkar
köra tur & retur i morgon !!!
Det blir nog en film snart, så att jag blir lite trött på ögat ;)

♥ STOR puss & Kram ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar