Baby Hello Kitty

♥ Sunday morning

Söndagsmorgon och snart är denna helgen över,
har haft en jättemysig och trevlig helg med massor
av skratt och fantastiska människor runt omkring mej !!
En toppen fin helg ♥


På em i fredags gick jag och Josey ner en sväng på stan. 
Mötte Karro & Douglas och sen gick vi och solade.
Först solade Josey & Karro medan jag passade lill prinsen , och när dem solat färdigt,
så var det min tur.När vi alla hade solat färdigt gick vi till
Caféhuset och tog en fika. Alltid lika mysigt :)♥
Bella hörde inte av sig ang hjälp med att köra kartonger ,
så efter att vi fikat färdigt tog jag med mej Douglas hem en stund.
Vid 5 tiden åkte jag, Cissi, Fille och Lukke upp till Cissi´s syrra
Johanna och hennes son Theo. Johanna bjöd på mat.
Pasta med en jättegod pastasås till , som hon gjort på linser.
Jag gillade den mkt , dem andra var inte så förtjusta i den.
Men som sagt , jag tyckte att den var jättegod !! :)
Johanna frågade om jag ville ta med mej pastasås hem , och självklart ville jag det.
Efter att vi hade ätit blev det lite lek med Theo. Sen åkte vi hem igen.
Senare på kvällen kom Micke, Izza, Jerre, Josey & Chrille och ett
par kompisar till Fille. Det blev en mkt mysig fredagskväll.
Vi lyssnade på musik, pratade, spelade sällskapsspel, och drack öl :)♥ 
Jag,Cissi,Sarina, Josey och Chrille gick ner till "Köket" en sväng.
Där var det inte så mkt folk , men vi hade ganska kul iaf.
När dem stängde köpte vi mat på Torgis , och sen hem till huset igen.
Vi satt uppe och pratade till långt in på morgonen.
När alla vännerna gått hem var kl 5 ,
och jag gick och la mej och somnade på en gång.

Vaknade igen vid halv åtta på lördagsmorgonen, men låg kvar och
snosade till nio ungefär. Gick upp och drack kaffe , och plockade undan
efter fredagskvällens/ lördagsmorgonens partaj :)
Det var lite segt på fm , men sen blev det full fart igen :)♥
Micke, Izza, Karro, Douglas, Jerre,Tommy, Josey och Chrille kom hit.
Det blev lite kortspelade, och en hel del skratt. Vi fixade tacos, och alla åt.
Efter att vi hade ätit tog vi det bara lungt en stund. Sen gick alla hem till sig,
och Fille åkte med Jerre till Karlstad och kollade på bio.
Så det blev bara jag, Cissi och Lukke kvar här hemma en stund.
 Tommy kom tbx med en kompis , och Cissi satt och spelade kort med dem.
Jag var inte med och spelade , men satt och var trevligt sällskap iaf :)
Tommy och hans kompis gick hem efter att dem spelat kort en stund.
Jag och Cissi gick upp och städade undan lite i Fille och hennes "vardagsrum".
Sen satte vi oss och drack lite öl.
Yoshi och Alex kom förbi, och jag ,Cissi och Alex gick ut en sväng till "Cesar"
och delade på en kanna öl. Det var inte så mkt folk ute , men vi hade det roligt iaf.
När dem stängde gick vi hem till huset igen , satt och pratade lite och vid 
3 tiden gick Yoshi och Alex hem och det var dax att lägga sig och sova. 

Vaknade till vid 7 tiden, men jag känner mej inte ett dugg trött idag faktiskt.
Känner mej så glad och lycklig , pratade ju med S* igår kväll,
och vi messade oxå innan jag somnade på morgonen. Han gör mej så glad ,
 och jag längtar tills han kommer hem igen :)♥
 
Vet inte vad som händer idag, men jag och Cissi pratade om att gå ner
och sola en stund iaf. Senare ikväll ska vi på ljusparty hos Josey ,
och vi pratade även igår om att ha en lugn och mysig filmkväll i kväll
och att vi ska göra hemlagad pizza att smaska på.
Så det blir säkert en mysig dag även idag !! :)♥

Önskar alla en underbar söndag

♥ Kärlek, Pussar & Kramar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar