Baby Hello Kitty

♥ Weekend update

Så var denna helg över , nu är det söndag och S* åkte
iväg mot Norge vid ett tiden på em idag.
Han skulle ha åkt igår , men det blev inte så.
Och jag är ju glad att jag fick en extra dag
tsm med honom iaf.
Helgen har varit fantastisk och jätte mysig :)♥

I fredags bjöd S* mej på lunchbuffé på Kina igen.
Och det var förstås super gott ♥ !!!
Fredagskvällen var vi hemma hos S*, Yoshi & Alex var
oxå där. Vi lyssnade på musik , pratade och drack öl :)♥
Vi satt uppe hela natten , och jag gick hem vid halv nio
tiden på lördagsmorgonen.
Hem och duschade, och vid nio tiden kom Izza & Micke
och lämnade lilla Saga. Dem skulle till Gustavsvik och bada
och dem hade frågat dagen innan om jag hade lust att ta Saga
under lördagen. Självklart sa jag ja , älskar ju den lilla ungen :)♥












Vid halv elva tiden tog jag med mej Saga och åkte och hämtade S*.
Sen till macken och hyrde ett släp. Efter det hem till Fille & Cissi
och började bära ner saker från deras lgh. Dem har flyttat hit
till mej och Lukke i huset nu. Dem bor på övervåningen:)♥
Jag vet att det sista Fille vill är ju att flytta tbx hit , och när han
frågade mej om han och Cissi fick flytta hit så började jag nästan gråta.
Dem flyttar hit för dem har inte råd att bo kvar i deras lgh,
och jag har ju plats här. Så det är ju absolut inga problem.
Känns faktiskt kul att få lite sällskap och lite mera liv
här i huset nu. Även om jag inte alls gillar att bo här heller !!!
När alla deras saker var flyttade hit , lämnade vi tbx släpet.

Efter det tog jag med mej Saga och gick hem till S*.
Saga hade jättekul där , hon lekte med en massa saker som S*
tog fram till henne, och han lekte och busade med henne.
Han gillar oxå Saga jättemkt ♥  Bella ringde och frågade vad vi gjorde,
när jag sa att vi var hos S* så kom hon och Flisan oxå dit.
Vi drack kaffe och pratade , och det var mysigt som alltid ♥
Saga & Flisan hade jättekul och lekte och busade tsm, dem
busade med S* oxå och sprang runt och skrattade.
Vid sju tiden kom Izza & Micke och hämtade Saga ,
och Bella och Flisan gick hem.
Jag och S* var själva en liten stund , satt och pratade och 
drack  öl :)♥ Efter det gick jag hem en stund, och fixade lite.
Senare gick jag tbx till S*. Vi käkade lite kvällsmackor
och hade det jätte mysigt och trevligt tsm.
Tjingan & Jocke kom oxå förbi en stund och tog några öl
tsm med oss. Blev en rolig stund , med mkt skratt :)♥
Sen var det kvällen , och dax att sova, då var kl redan ett.
Jag somnade på en gång , bara jag la ner huvudet på kudden
eftersom jag inte sovit ngt natten innan,
så var jag väldigt trött på ögat.

Vaknade vid sjutiden i morse, pigg och alert !!!
Upp och fixade kaffe,  och sen gick jag hemåt.
Här hemma har jag tvättat, tagit ett varv med snabeldraken ,
moppat golven, plockat och städat ur lite i köksskåpen så allt
får plats som Fille och Cissi hade med sej hit .

S* kom förbi en sväng och sa Hej Då innan han åkte iväg mot Norge :)
Kommer att sakna honom , men hoppas att han snart kommer hem igen.
Han lovade ringa när han kommit fram , och han lovade att köra försiktigt.
Det är ju väldigt långt att åka , och det tar väl honom ca 8-9
timmar att komma fram. Men han har redan skickat ett gulligt sms iaf.
That makes me very very HAPPY :)♥ 

Söndagsmiddagen idag :Tacogratäng .... MUMZIGT !!!



Karro, Adam och lille Douglas ♥ kom förbi och hälsade på en stund på em.
Jag fick mata Douglas med flaska. Han var så duktig så !!
Efteråt låg han i mitt knä och små skrattade .
Mormor´s favorit ♥





Det blir att chilla i kväll känner jag , orkar inte göra så
mkt mera idag. Kanske kryper jag ner under täcket snart
 och kollar på film. Jag har ju några filmer liggandes,
som jag inte har kollat på ännu !!!!

Ha´en fortsatt fin söndagskväll 
♥ Pussen & Kramen ♥ 



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar