Baby Hello Kitty

♥ Breakfast & Roadtrip

Fick ett gulligt sms av S* i morse när jag vaknade.
Han ville att jag skulle komma till honom och äta frukost.
Så jag gick upp , tog en snabb dusch och sen åkte jag ner
till honom. När jag kom hade han köpt färskt bröd , och dukat
upp med massor av olika smaskiga pålägg.
Kaffet var färdigt oxå , så det var bara att sätta sig.
Jag brukar ju inte äta frulle, men nu när han är så gullig och
bjuder på frukost så kände jag mig lite tvungen att ta en macka till kaffet.
När vi hade ätit satt vi och pratade lite , och sen fick vi för oss att vi
skulle ut och åka runt i bilen lite. Så det gjorde vi , det blev en liten
Roadtrip runt här i Filipstad. S* visade mej b.l.a massor av villor som han
har varit med och byggt på. Vi körde runt i någon timme , sen skrev Karro och
frågade om vi ville komma upp till henne på en kaffe. Så det gjorde vi.
Kaffe & Bullar hos Karro :)♥
Efter det skjutsade jag hem S* och sen åkte jag hem och pysslade lite
här hemma. Fille ringde mej nyss och frågade om jag ville komma och äta mat
hos honom och Cissi. Klart jag vill ........Så jag ska dit vid fyra tiden.
 
I kväll blir det ev filmkväll med S*.
Det blev inte att jag kollade på Robin Hood igår kväll ,
och S* har inte heller sett den så vi pratade om att se på den tsm ikväll :)
Han ringde nyss och berättade att hans chef ringt och vill att han kommer
och jobbar några veckor igen ....så på lördag morgon åker han.
Det känns förstås lite ledsamt , men han kommer ju tbx.
Och han är ju iaf hemma i kväll och hela dagen i morgon , så
jag hoppas vi hinner umgås mkt innan han åker iväg igen !!!!!


Russel Crowe i Robin Hood .... NICE ♥



Ha nu en fortsatt underbar och mysig torsdags em & kväll
Det tänker iaf jag ha !!! :)♥


♥ KÄRLEK & KRAMIZAR ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar