Baby Hello Kitty

♥ Äntligen ordentligt internet

Nu funkar bredbandet här hemma...skönt att slippa sitta med
det mobila bredbandet som jag har haft nu ett tag.
Jerre har varit här och fixat så båda mina datorer funkar
med trådlöst bredband nu. Toppen !!!! :)♥

Cissi åkte till sin mormor idag, med Theo.
Hon kommer tbx på torsdag. Blir lite tomt här utan henne !!
Jag har varit ner på stan och fikat med Karro, Douglas,
Bella och Flisan en stund idag. Mysigt ♥
Efter fikastunden gick jag upp till S*en stund. Han stod och
lagade mat, så jag fick Stroganoff & Ris när jag kom dit.
Jättegott ....han kan laga mat oxå !! Ännu ett + till goa´mys S* :)♥
Efter att vi hade ätit satt vi och pratade en stund, sen gick jag
hemåt för S* kände sej lite trött på ögat och skulle lägga sej och
kolla lite på tv. Så jag ville inte störa !!!

Josey kom förbi på em. Lånade tvättmaskinen och tvättade lite kläder.
Sen tog vi en promenad till ICA. Josey skulle hämta ett paket :)
Jerre har varit här nu på kvällen och fixat hemlagad pizza....MUMS !!!
Känner mej proppmätt nu !!!

Nu blir det att softa resten av kvällen och kolla lite på tv.
Kanske blir det en liten sväng till S* om en stund, om han är vaken !!!




Ha en fortsatt fin måndagskväll !!!!

♥ Hugs & Kisses ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar