Baby Hello Kitty

♥ Tidig morgon

Det är redan onsdag, dagarna och veckorna går
så fort tycker jag.
Vaknade vid 6 tiden i morse , utvilad och pigg.
Jag la´mej tidigt igår kväll och låg och lyssnade på
musik och kollade på tv.
Somnade vid tio tiden ungefär, vaknade upp inatt och
stängde av tv´n och gick upp på toa. Sen tbx till
sängen och somnade om .
I går var det en lugn dag hela dagen.
Jag,Cissi, och Josey var ner och solade på fm. NICE !! :)♥
Efter det eldade jag så att vi fick varmvatten och lite värme
i huset. Izza & Micke kom förbi en stund , och även
Karro & Douglas ♥
Gick hem till S* en liten stund på em , han ville att jag skulle komma förbi.
Stannade inte så länge, men vi pratade i telefonen senare på kvällen igen.:)♥
Min goa´vän Bella slog en pling på kvällen oxå. Dem är färdiga med flytten nu ,
och har fått i ordning i sin nya lgh. Så jag ska förbi där idag och ta en fika ,
innan Bella ska iväg och jobba. Det ska bli kul ,
har ju inte träffat henne på ett tag nu, och jag saknar henne så klart.
Så det blir mysigt med en liten fika stund med goa´Bella idag :)♥
Annars har jag inget mera inplanerat för denna dag.
Måste försöka få tag på rörmokaren bara , för det är visst stopp i avloppet
nere i tvättstugan ... SUCK !!! Det ska alltid vara ngt i detta hus.
Jag är så trött på det , men det är bara att bita ihop ett tag till.
Nu ska jag väcka Lukke och försöka få iväg honom till skolan iaf.

Ha´en underbar onsdag !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar