Baby Hello Kitty

♥ Jag är en liten tröttis

Strax efter ett tiden idag kom Karro förbi med lille Douglas ♥
Han var så glad och sprallig idag, så underbart söt min lille
favoritkille ♥
S♥ vaknade vid två tiden , och satt en stund och pratade
med oss i köket innan han gick hem till sig.
Jag & Cissi tog med oss Douglas och Kelly på en promenad
till ICA när Karro gick iväg på fotbollsträningen.





Douglas somnade så sött i vagnen, och han sov hela tiden
medan han var här hos mej idag.
Vid halv fem gick jag hem med Douglas till Karro, och sen gick
jag hem till pojkvännen. Vi gick ner på "Köket" och åt varsin
pizza och drack varsin öl . Det var gott det :)♥
När vi hade ätit gick vi hem till S♥ igen.
Satt en stund vid datorn , och sen kom sötaste vännen Bella
 upp och drack en kopp kaffe innan hon skulle iväg och jobba.
Det blev en hel del skratt och prat som vanligt och
det var jätte mysigt som alltid :)♥
När Bella gått , tog jag mej ett bad. Det var härligt ♥!!!
Efter det låg jag och S♥ och kollade på tv en stund.
Sen var det dax att promenera hemåt.
Kom hem för en stund sen ,
fastnade här framför datorn en stund.
Men nu börjar ögonlocken bli väldigt tunga och jag
känner mej riktigt pömsig.
Så jag ska ta och krypa ner i min säng och sova nu.

GODNATT alla goa´och SOV GOTT
SWEET DREAMS

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar