Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon världen

Måndagsmorgon , ny vecka med nya utmaningar :)
Lördagskvällen hemma hos S* var mysig som alltid.
Han spelade poker , och jag låg och kollade på tv.
Gick hem vid tre tiden på söndagsmorgonen.
Hem till sängen och sov några timmar, sen upp och drog
ett varv med snabeldraken, tvättade några maskiner med tvätt,
lagade mat och sen kom Karro med Douglas.
Karro gick på fotbollsträning , och mormor passade lille Douglas ♥


Gick ut med honom på en promenad runt Storbron,och sen gick jag ner
till kanon udden och satt där en stund och lyssnade på musik
och rensade alla tankar i huvudet. Det var härligt ♥!!!
 S* kom och mötte mej  och vi satt oss på en bänk och pratade lite.
När Karro slutat träningen mötte jag henne på stan och lämnade
tbx lille "glisen"♥.
Gick hem och hämtade bilen , och sen upp till S*.
Vi åkte och hälsade på hans lillebror en stund. Blev bjudna på kaffe och glass.
Hans lillebror bor i ett underbart vackert hus, deras barndomshem.
S* visade runt mej i huset , och det var jättefint.
Det var en mkt trevlig stund hemma hos hans lillebror.
Efter att vi varit där blev det ett besök på Cesar. S* bjöd på mat förstås,
och det var jättegott som alltid :)♥
När vi var mätta och belåtna åkte vi hem till huset.
Spelade kort med Lukke och kollade på tv.
S* tänkte sova kvar , men han gick hem vid 4 tiden i morse.
Jag sov ett par timmar , och sen var det dax att gå upp.
Det vanliga bråket med Lukke har det varit nu på morgonen oxå:(
Nu ska jag snart gå hem till Josey och ge Betty lite mat.
Sen blir det kanske en sväng upp till S*, om han är vaken.

 

Ha en toppenfin måndag alla goa´.

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar