Baby Hello Kitty

♥ Love U

Efter att jag varit upp och gett Betty lite mat 
blev en fika på Caféhuset på fm , en Latte och en
varm macka med salami & Brie . Supergott :)♥
Efter det blev det en sväng till ICA för att handla lite,
sen upp till S* en sväng:)♥  Där blev det massor med mys,
prat och skratt. Kaffe och macka blev det oxå , innan jag åkte
hem och lämnade det som jag handlat på ICA.
Sen åkte jag förbi Izza & Micke en snabbis, innan jag åkte och hämtade
Josey från jobbet. Hon skulle till Vårdcentralen kl 2 , så jag skjutsade
henne dit. Väntade medan hon träffade läkaren , och sen skjutsade jag
hem henne. På em kom Izza & Micke förbi en stund , även Karro &
Douglas tittade förbi en snabbis !!!

Nu ikväll har jag varit till S*. Mycket mys med tända ljus och
lite gott att äta framför tv´n. Mår så bra tsm med honom , och
vi har det så mysigt tsm. Känner mej så lycklig :)♥
Han skrev ett inlägg på min logg på Fejjan idag ; "Love U
Det gjorde mej jätte glad när jag såg det , för jag vet att han
inte bara skriver det för att alla ska se det ,utan att han skrev det
för att han verkligen menar det och gör det !!!
Det känns så underbart ♥

Snart är det läggdax för min del, e lite trött på ögat.
I morgon blir det en tripp till Karlstad med Bella & Flisan.
Flisan ska till sjukhuset , och Jerry är borta på jobb så Bella frågade mej om
jag hade lust att köra dem dit. Och det är ju självklart att jag ställer upp och gör det.
Har ju ändå inget annat för mej. Kanske blir det en liten sväng in på IKEA oxå
 Det blir säkert en jättefin och mysig dag tsm med Bella och Flisan i morgon .
Ser fram emot det !!! :)♥



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar