Baby Hello Kitty

♥ It´s not over yet

Har precis kommit hem från S* , och jag känner
mej så glad innombords !!! ♥
Han hörde av sej vid halv sex tiden nu i kväll, och
frågade om jag ville komma över senare och käka lite.
Självklart ville jag det, så efter att jag hade eldat och fixat vatten
och tagit mej en dusch så åkte jag hem till S*.
Han bjöd på fläskkotlett, potatissallad och räkor. MUMS !! :)♥
Vi kollade på film och bara satt och myste tsm 
det kändes underbart !!

Tidigare idag blev det en fika med goa´vännen Bella på Caféhuset.
Alltid lika mysigt och trevligt !!!♥
Sen var jag, Izza, Cissi , Karro och Douglas hem till Josey
och åt mat. Hon bjöd på Chili Con Carne och till efterrätt
fick vi hembakad äppelpaj med vaniljsås . Supergott alltihopa !! :)♥

På em tog Karro och jag en liten promenad med Douglas till ICA,
för Karro skulle handla lite mat. Efter att vi lämnat maten hemma hos
henne så bjöd Karro på en fika på stan !!! ♥

Det blev en fin och mysig dag idag trots att allt kändes lite
jobbigt i morse. Men nu känns det som sagt jätte bra !!
Ska snart ta och krypa ner under täcket och sova.
För i morgon är det en ny dag ....
och det är ju faktiskt Freeedag i morgon !!! 
NICE !!! :)♥


Tog en bild på Douglas & Josey när vi var hos Josey idag.
Tyvärr blev det lite suddigt, har ju inte så bra kamera på min mobil.
Men tycker bilden blev söt iaf ,
 båda två kollar in ngt på datorn ...hihih!! :)♥

GODNATT & SOV GOTT

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar