Baby Hello Kitty

♥ Buffe´på Kina

Blev bjuden på lunch buffe´på Kina idag,
av goaste vännen Bella :)♥
Även Flisan och Jocke var med och käkade.
Jätte trevligt och mysigt !!! 
Det var supergott , som alltid :)♥
När vi hade ätit kom Izza förbi med Douglas och 
jag, Izza och Douglas gick hem till huset.
Där höll Cissi & Madde på med Halloween dekorering.
Micke & Cissi blåste upp 120 ballonger, som Cissi
har satt upp lite varstans i huset . NICE !!! :)

Ulrika från SOC kom på hembesök vid två tiden.
Hon undrade om vi ska ha Halloween fest ...
hahahahaha , hur kan hon tro det !!?? *FNISS*
Hon stannade inte så länge, vi satt och pratade en
liten stund bara.

Skjutsade Flisan till dagis/nattis vid halv fyra,
och Bella till jobbet.
Erbjöd mej att skjutsa dem för att dem har en bra
bit att gå, nu när dem har flyttat.
Och så regnade det ju, så dem var så tacksamma
att dem fick skjuts !!!
Klart jag ställer upp för min goa vän Bella ♥

Karro kom förbi huset och hämtade lille Douglas
när hon hade tvättat färdigt.
Nu ikväll har jag, Cissi och Josey varit ner och
solat. Det var ett tag sedan jag gjorde det nu.
Det var härligt !!! :)♥
Ska nog börja gå ner och sola mera igen ,
börjar ju bli en riktig liten blekfis nu :)
Vid åtta tiden ska jag hämta Fille i plugget, dem har
öppet hus där ikväll så han måste vara där mellan 17-20.
Eftersom dem är där ikväll, så är dem lediga i morgon istället.

Ha en fortsatt härlig & mysig kväll !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar