Baby Hello Kitty

♥ Breakfast @ Caféhuset

Har precis kommit hem , efter en väldigt
trevlig och mysig stund med Bella på Caféhuset :)♥
Hon ringde mej strax efter åtta när hon slutat jobba,
och frågade om vi skulle ta en frulle på stan.
Självklart var jag på det , har ju inte så mkt annat för mej här
på morgonen, när alla ligger och sover här hemma.
Efter vi hade ätit frukost åkte vi till COOP och handlade lite,
 sen skjutsade jag Bella hem.
Ska upp till henne strax innan ett igen.
Då ska jag skjutsa henne och hämta Flisan på dagis.
Så att dem slipper gå hela den långa vägen !!!

Fick ett så fint morgon sms av S♥ för en stund sedan :)♥
Längtar tills han kommer hem,
så jag kan pussa & krama på honom ♥!!! 

Nu ska jag börja städa lite här hemma,
så att det blir ngt gjort idag !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar