Baby Hello Kitty

♥ Blandade känslor

Ligger nerbäddad i min säng med datorn i knät.
Tänkte bara skríva lite innan jag ska släcka ner och lägga huvudet
på kudden, och sova.
Fick iväg Lukke till skolan i morse , efter en del gnäll och bråk.
Men han kom ju iväg iaf, och det är jag glad för.
Åkte ner på stan och tog en kaffe och macka på Caféhuset på fm.
 Kände att jag behövde komma ut från huset en stund,
och bara få vara själv.
Bella ringde vid elva tiden och kom förbi Caféhuset.
Åkte till Konsum och handlade lite, sen åkte vi hem till Bella.
Jag och Flisan kollade på Alice i Underlandet , medan Bella fixade lite mat.
Blev bjuden på Kycklingsallad, och det var verkligen jätte gott ♥
Efter att vi hade ätit blev det kaffe och bullar.
Det var en mysig stund hemma hos Bella, och dem har så fint i sin
nya lgh. Åkte från Bella vid två tiden.
Fille bjöd på pizza till middag, och Joachim kom oxå förbi.
Han fyller ju år idag så Fille bjöd honom på pizza oxå.
Jag och Cissi gick förbi Tommie en sväng på kvällen, och sen
spelade vi lite kort och planerade lite inför Halloween partyt
som vi tänker ha :) Det kommer bli så kul !!!
Klockan gick så fort på kvällen så att vi nästan missade att vi
skulle på bio kl sju. Men vi hann ner i tid iaf.
Jag, Cissi, Ibbe och Omar kollade på "Inception"
Ganska ok film, jag slumrade till lite under filmen ...hahahahaha !!
Men det jag såg var helt ok :)



Har inte träffat S* ngt idag, och det gör mej lite ledsen på ögat
måste jag erkänna. Men har iaf pratat lite med honom i telefon.
Han var inte så pigg och alert idag, men sa att han skulle ringa mej i
morgon. Så det hoppas jag att han gör !! ♥

Nu ska jag lägga mej och krama kudden och försöka sova lite.
Natti Natti !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar