Baby Hello Kitty

♥ Fin onsdag ...

...MEN det börjar bli riktigt kallt och kyligt ute.
Det gillar jag inte ....Brrr !!!
Det sägs ju att det kommer att bli den kallaste vintern
på väldigt,väldigt länge, så vi får väl se om jag överlever
denna vintern. Jag HATAR när det är kallt !!!
Jag får väl hålla mej inne så mkt som möjligt i vinter,
och bara gå ut när jag verkligen måste :)

Idag har jag & Cissi fixat inbjudningskorten till
Halloweenpartyt. Så nu ska vi bara dela ut dem till
alla som vi har bjudit !!!
Jag har även skrivit alla inbjudningskorten till dopet,
så nu är det färdigt.
Duktig jag har varit nu då !! :) 

Jag, Cissi och Josey lunchade på Kina idag. Det var gott, som alltid :)♥
Men tyvärr hade dem inte nudlar på lunchbuffén idag, men det gick ju bra iaf.
Efter att vi hade ätit oss mätta gick vi till Caféhuset och tog en fika.
Karro & Douglas kom oxå dit !! Sen gick vi hem till huset.
Izza & Micke kom förbi en stund,
även SOC kom på ett snabbt hembesök.

Senare på em åkte jag & S♥ till ICA och handlade mat.
Det blev fläskryttefilé, med champinjonsås & ris till middag på kvällen.
Riktigt gott , men jag åt alldeles för mkt så jag fick ju förstås ont i magen :(
Efter middagen följde jag med S♥ hem en stund, sen åkte jag hem till
Josey och matade Betty. För Josey ska jobba dubbel skift ikväll/natt

Nu har jag fastnat här framför datorn en stund ,
men ska snart ta och lägga mej och kolla lite på tv. 
Mitt vanliga kvällsnöje !! :)♥

Här kommer några nya kort på Douglas
som jag tog idag, när han var här
Mormor´s gullunge ♥








Ha en fortsatt mysig och fin onsdagskväll

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar