Baby Hello Kitty

♥ Mys i hösrusket

Idag har jag städat hela nedervåningen,
tagit bort alla Halloween dekorationer,
kört med snabeldraken i 120, och har även
dansat över golven med moppen :)
Så nu ser det riktigt bra ut, en liten stund iaf.
Har även frostat av frysen idag , tyckte att det behövdes.

Jerre kom hit en stund och fyllde i Fille´s tatuering.
I morgon ska jag hem till Jerre vid 12 tiden ,
så ska han få tatuera mig :)
Vill ju ha den latinska texten: " Ab imo pectore"
så det ska han få tatuera på mej i morgon !!!



Var ner på stan på em , och tog en fika med Bella, Flisan,
Izza, Micke och Saga på Caféhuset !!
Det var jättemysigt, som alltid :)♥

Efter att vi hade fikat gick vi hem till Izza & Micke en stund.
Bella skulle hämta ett WII som hon köpte av dem.
Izza & Micke skjutsade henne och Flisan hem ,
och sen kom Bella med dem tbx igen.
 Jag & Bella gick ner och solade, Josey följde oxå med.
Det var så underbart skönt att sola :)♥
Efter att vi hade solat gick Bella hem , och jag & Josey gick
och hämtade Saga , sen gick vi hem till huset och gräddade våfflor.
Efter att vi hade ätit la vi oss i sängen och kollade på "Pippi "med Saga.



Micke kom och hämtade Saga vid halv åtta tiden , då var hon lite
trött på ögat. Men fick iaf både en puss & kram innan hon gick :)♥

 
Det är ett riktigt ruskväder ute, har varit det hela dagen. 
Det spöregnar och blåser..... riktigt höstväder !!
Me don´t like !! 
Det är jätte mörkt ute, redan klockan 6-7 på kvällarna...hmmm !! :(
 Tänder lite ljus, och bäddar ner mej och chillar i sängen nu. 
S♥ ringde nyss, och vi pratade en liten stund.
Fick ett jättefint sms av honom tidigare idag oxå ♥
Min goa´älskling ♥!!
Han gör mej så glad & lycklig !! :)♥


♥ The Man in my life ♥  

Ha en fortsatt mysig kväll
 
♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar