Baby Hello Kitty

♥ Av hela mitt hjärta

Jag vaknade nyss, tog mej en liten sovmorgon i dag.
Huvudet känns lite tungt , och jag känner att jag skulle kunna
gå och lägga mej en stund till. Men nu är det dax för kaffe,
några koppar av denna underbara dryck ..... 
och sen ska jag ta och sätta fart här hemma.
 Ska tvätta, och städa idag tänkte jag.
Nu ska alla Halloween dekorationer ner från tak och väggar!!!

Har fått ett jättefint sms av S♥ på mobilen, som jag såg när jag vaknade.
Det stod: "Älskar dej av hela mitt hjärta Mimmi. Puss & Kram"
Det gjorde mej så otroligt glad :)♥
Några små, men underbart vackra ord,
som gör mej så lycklig i hela kroppen.
Det är en grym feeling !!
I´m in LOVE ♥
 


Ha en jättefin tisdag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar