Baby Hello Kitty

♥ Lovely weekend

 Det har varit en fantastisk helg tsm med nära & kära :)♥ 
I fredags blev det en liten fika stund med Bella, Flisan och Jerry på Caféhuset.
Som vanligt jätte mysigt och trevligt :)♥
Karro, Douglas och Izza var oxå med och fikade.
Efter att vi varit och filkat gick vi hem till Jerre. Josey och Fille kom oxå dit.
Vi kollade på film och Jerre tatuerade både Fille & Josey. Sen blev det mat i huset !!!
 S♥ kom hem strax efter sju på kvällen.
Eftersom han och Mats kom hem lite sent på kvällen ,
och Mats skulle iväg och jobba i Kristinehamn vid nio tiden.
Så skjutsade vi Mats till Storfors vid åtta, där vi mötte upp en kille
som han skulle åka med till Kristinehamn.
Efter det åkte vi hem till S♥ en stund.
Han tog en dusch, och sen åkte vi hem till huset.
Där blev det Chicagospelande med Fille, Cissi och Joachim.
Senare på kvällen kom även Krille ( "MCrillen") och Nyppe förbi,
och vi satt och spelade kort långt in på morgonen.
Jag gick och la mej vid sju tiden, då satt dem andra fortfarande och spelade.
 
Vaknade vid halv nio igen , och då låg alla och sov, och S♥ hade gått hem till sig.
Jag klädde på mej , och gick hem till S♥ en stund.
Vi satt och pratade lite, och vid halv elva gick jag hem igen.
Tog en dusch , och sen gick jag hem till Karro & Douglas.
Var där till strax efter två tiden , då var S♥ "färdig" så vi åkte till kyrkogården
och tände ljus på hans mammas grav.
Hämtade upp Cissi och Johanna hemma hos Johanna ,
och sen förbi huset en sväng.
Efter det åkte jag och S♥ ner till "Köket" och åt lite mat,
Karro & Douglas kom oxå dit. Vid halv fem åkte vi och hämtade Teddy,
och skjutsade honom till Karlskoga. Han skulle på firma fest där !!!
På väg tbx från Karlskoga , stannade vi till i Storfors och hälsade på Andreas & Dess.
Det var jätte trevligt !! :) När vi stod utanför Andreas och Dess ,
kom kära vännen Bella gående förbi med sin mamma och Jocke.
Dem var på väg till kyrkogården för att tända ljus.
Det var ju lite kul att vi träffade dem i Storfors, att vi just var där då !!!
När vi hade varit hos Andreas & Dess en stund åkte vi hem till huset en snabbis.
Bella ringde när dem kommit hem , så jag och S♥ åkte upp till
Bella & Jerry och tog en kvällsfika där. Jättemysigt !!! :)♥ 
När vi var där ringde Teddy och ville bli hämtad,
så jag och S♥ satt oss och åkte till Karlskoga igen
och hämtade honom , och skjutsade honom hem.
När vi gjort det tittade vi in på "Köket" och pratade lite med Mats,
som jobbade. Josey, MCrillen och Nyppe satt på "Köket" ,
så vi satt oss och tog en öl med dem.
Sen gick vi hem till huset, och spelade Chicago :)

Lite PUSS- kalas blev det oxå :)♥

MCrillen & Josey, och S♥ i bakrunden med tummen upp ♥ 


Cissi & Fille


Me & My Love


Snygga vi är här då, Cissi och jag ....hahahahhahaha !!♥


Jag försöker göra en "Cissi min"
( Ner med hakan, blicken upp i taket och puta med munnen )
HAHAHA ...Jag lyckades inte så bra !!! ♥


♥Fille klarade det bättre än mej, men S♥ gör en egen pose ..haha ♥



♥ MCrillen trivs bra mellan Cissi & Josey... GLADAST.COM ♥


Jag & S♥ gick och la oss vid fyra tiden på morgonen. 
Vaknade vid nio tiden på söndagsmorgonen,
men låg kvar och myste och gosade med S♥ till elva.
Han gick hem till sig en sväng, och kom tbx senare på em.
Då promenerade vi till ICA och handlade lite .
S♥ lagade sin egen Korv Stroganoff till middag, och den va riktigt god :)♥
Teddy, Josey, MCrillen, och Karro kom oxå och åt.
Jag har fått låna ett släp av Teddy , som han var snäll och körde hit igår kväll.
Så nu kan jag rensa ut allt som ska kastas här i huset ,
och köra iväg till soptippen sen.
Skönt att bli av med det som jag inte vill ha !!!
Söndagskvällen blev lugn, jag och S♥ la oss
och kollade på tv och bara myste :)♥
Båda två var jätte trötta, så vi somnade
runt halv tio tiden redan.

I morse gick jag upp som vanligt vid halv sju tiden.
Lukke kom iväg till skolan i morse , och det gjorde mej förstås jätteglad !!
Fixade frukost på sängen till S♥, och det blev uppskattat förstås :) 
Vid tiotiden åkte han hem till sig , för att packa och sen åka iväg på jobb.
Men han skulle titta förbi innan han åker :) ♥
När jag gick upp i morse var det -12 ute ....Brrrrrrr !!!
Men nu tittar solen fram ,
så jag hoppas att det blir en fin dag trots kylan !!!

Ha en jätte fin måndag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

Josey

Fina kort du hade tagit på mig för en gångs skull :) Får du skicka någondag :) <3

2010-11-08 @ 19:58:25
  URL: http://josephineew.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar