Baby Hello Kitty

♥ I LOVE YOU

My heart belongs to you ♥

Min kärlek till dig växer sig starkare och starkare för varje dag.
Du känns som den perfekte mannen för mig.
Vi passar för varandra och vi älskar varandra ♥!! 
Ödet förde oss samman 
Du kom in i mitt liv när jag hade
 förlorat hoppet på äkta kärlek.
Vi har inte känt varandra så jätte länge,
och allt har gått ganska fort , men vi
känner båda två att vi älskar varandra så mkt redan.
Vi gör varandra lyckliga, och vi vill vara tsm för alltid !!

Du är mitt hjärta, du är mitt liv, du är min älskling ♥ 
Jag saknar dej enormt mkt när du är iväg och jobbar,
men jag vet ju att du kommer tbx till mig.
Och under tiden när du är borta skickar du massor av
fina sms, och ringer varje kväll.
Det gör mej så otroligt lycklig ,
och jag vet att du verkligen älskar mig ♥
Det är inte bara ngt du säger, du menar det verkligen !!
Det är en underbar känsla att känna att man betyder så mkt för
någon, som jag känner att jag betyder för dig !!
 
I din famn, i din stora, mysiga,
varma famn, känner jag mej trygg. 
I bland vill jag bara krypa in i din famn och
stanna där för evigt - vill inte att du nånsin ska släppa taget.
 Du får mig att drömma om en framtid tsm med dig 
Ett liv tsm med dig, känns så underbart.
 
Du är ett stort ljus i mitt liv,
hur ledsen jag än är, tar det inte lång stund 
för dig att få fram ett leende på mina läppar.
Du ger mig ofta komplimanger, du säger
att du är så glad att du har träffat mig,
att jag är din lilla Mimmi,
och att du älskar mig av hela ditt hjärta ♥
Det värmer, och jag är så glad att du vill ha mig

Du säger att jag ALLTID har ett leende på läpparna.
 Min älskling, det är för dig jag ler,
det är för dig mina läppar ler,
det är för dig mina ögon ler,
det är för dig mitt hjärta ler ♥ 
Du har gjort mig till världens lyckligaste !!!

Jag får tårar i ögonen när jag skriver detta till dig,  
och det beror på all den fina kärlek du ger mig.
Varje dag får du mig att verkligen känna mig älskad,
och du är så omtänksam och snäll.
Du är en underbar person, och
jag är så glad och lycklig att jag har träffat dig. 
Du är mannen i mitt liv,
mannen som jag vill dela resten av mitt liv med !!!
Tack för att du finns ♥
Jag älskar dig Sören ♥, av hela mitt hjärta
och så länge som vi älskar varandra, så är det DU & JAG ♥
ALWAYS & FOREVER



Tack för att du älskar mig för den jag är ♥ 
/ Din Mimmi
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar