Baby Hello Kitty

♥ Freezing cold

Usch vad det är kallt idag ....Brrrrrr !! :(
Freezing my ass off !!!
I morse när jag gick upp var det -17 grader ute,
och i köket var det bara 11 grader.
Så gissa om jag ogillar läget !!!!



Håller på och eldar i pannan nu , så snart är det
lite varmare inne i huset iaf.
Men har inte så mkt ved kvar där nere , så jag
måste kolla om det finns några gamla möbler kvar som jag
kan elda upp sen !!!
Det här är sååååå kul ....NOOOOOT !!!
Jag hatar att bo i detta hus när det är vinter och kallt ute.
Har så ont i huvudet idag , snurrig och mår lite illa...
snurrgurka helt enkelt.
Tror det beror på oron och alla tankarna på hur jag ska
klara ännu en vinter här i huset.
Om jag var miljonär skulle jag kunna fylla hela källaren
med pellets och ved, så skulle jag inte behöva tänka på det.
Men nu är jag ju inte det , och förresten om jag skulle ha varit
det skulle jag INTE ha bott kvar här i huset iaf.
Då skulle jag bo någonstans där det är varmt året om.
Jag skulle ligga på en beach och dricka
paraplydrinkar hela vintrarna :) Hahahaha...
Inte behöva frysa, bara njuta av sol och värme.
I´m a dreamer, I know !!! :)♥



Ha en fin tisdag alla godingar ♥
Va rädda om er , och klä er varmt
om ni ska ut i kylan idag !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar