Baby Hello Kitty

♥ Fullt upp hela dan´

Gick hemifrån vid 8 tiden i morse,
först promenerade jag bort till ICA för att handla
lite gott till frukosten hemma hos Bella.
Efter det gick jag förbi och hämtade Karro & Douglas.
Vi promenerade upp till Bella i regnrusket.


När vi kom upp till Bella hade hon dukat upp så fint med tända ljus 
och massor av gott pålägg, och nybryggt kaffe förstås :)♥
Det blev en jättemysig frukost stund tsm med Bella, Flisan och Jocke.
Efter att vi hade ätit färdigt satt Flisan med Douglas
i famnen och kollade på tv en stund :)♥






Jag, Karro och Douglas gick från Bella vid halv elva tiden.
Ner mot stan, och in på Caféhuset och drack kaffe :)
Sen gick vi hem till Jerre.
Där blev både jag och Karro tatuerade.




Jag blev jättenöjd med min nya tatuering :)
Så här såg den ut när den var färdig.



Nu är jag jättesugen på att göra flera tatueringar igen.
Så Jerre ska snart få tatuera mig igen ,
när jag har bestämt mej för vad jag vill ha :)

Efter att vi hade tatuerat oss, gick Karro & jag en sväng hem
till huset. Stannade inte så länge. När Josey ringde gick vi hem
till Josey, Cissi följde oxå med :)
Josey bjöd på mat... pyttipanna med ägg. MUMS !!!
Cissi tog några jättefina kort på Douglas
när han låg på mage i Josey´s säng ♥  







Lilla Betty fick oxå var med på ett kort,
när hon ligger på sin fina klös ställning :)♥




Vid femtiden gick vi från Josey, Cissi gick hem till huset och jag
följde med Josey, Karro & Douglas hem till Karro.
Vid sextiden gick Karro & Josey iväg på fotbolls träning.
Jag badade Douglas , och det gillade han :)♥




Efter badningen blev han lite trött på ögat, men han satt en stund i
sin gunga och kollade på tv.
Skrattade gjorde han oxå , mormor´s lille favorit kille :)♥







När han suttit i gungan en stund , satte jag mej med honom
i soffan ist och lyssnade lite på musik.
Det gillade han :)♥
Josey & Karro kom tbx från fotbollsträningen strax efter åtta.
Då tog jag och Josey följe hemåt.

Nu är det dax för lilla mej att krypa ner under täcket och sova.
Är trött nu faktiskt. Har varit full fart idag :)♥

NATTI NATTI & SOV GOTT !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar