Baby Hello Kitty

♥ Strålade sol

Åh , idag när jag vaknade upp och tittade ut så såg jag att solen strålar
från en nästan molnfri himmel. Så underbart !!! :)♥
Det ser ut att bli en underbar dag , med
 massor av solsken och värme.
I just LOVE it ♥

Tänkte klippa gräset idag , och ev ska jag städa min bil oxå.
Lukke vill åka till Karlstad och köpa en ny dataskärm , för hans hade visst
lagt av igår. Så kanske blir det en tripp till Karlstad senare i em.
Annars har jag inga planer för dagen , det blir bara att softa och sitta ute i solen och njuta
av denna härliga sommar dag !!! ♥

Önskar alla en underbar onsdag , och hoppas att solen lyser mkt på er.
Ta vara på dagen och mys riktigt ordentligt !!!
Pussen & Kramen
♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar