Baby Hello Kitty

♥ Löööööördag

Godmorgon alla goa´människor !!!
Hoppas att ni sovit gott och att ni mår bra:)
Själv mår jag sådär , fortfarande ont i magen men annars känns det okey.
I går var jag, Karro, Jerre och Josey till Örebro på em. Först åkte vi till Media Markt,
där shoppade jag några filmer och några musik cd att ha och lyssna på i bilen.
Köpte mig även ett par Hello Kitty hörlurar till datorn :)♥
När vi stod i kassan och betalade fick vi veta att Darin skulle komma dit vid 18:00
så vi åkte till Mariebergs Centrum i ett par timmar , åt lite mat och gick runt och kollade i affärer.
Sen åkte vi tbx till Media Markt, och kollade på Darin. Han sjöng 4 låtar och sen signerade han
sin singel. Så både Josey och Karro fick varsin signerad singel av honom.
Efter det åkte vi hem mot Filipstad igen. Köpte pizza och drog hem till Jerre och kollade på film
en stund. Sen skjutsade jag hem Karro , och jag och Lukke åkte hem till huset !!

I dag ska jag skjutsa Karro till Karlstad , hon ska till Prillan. Tänkte även ta och hämta mitt pass när
jag ändå är i Karlstad , fick ett sms igår att det är färdigt att hämta. Det gick fort !!!
Sen  har jag lovat Josey att hjälpa henne att städa ur hennes gamla lgh, så det är vad jag ska
göra idag !!! Efter det är färdigt , får vi väl se vad det blir :)♥

Så här ser mina nya Hello Kitty lurar ut ....söta va´!!??

Ha´en härlig och fin lördag
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar